حملات گسترده حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- حزب‌الله لبنان عصر امروز سه‌شنبه حملات گسترده‌ای را به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از خبرگزاری سما، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها، مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۰۵ امروز سه‌شنبه یک تانک دشمن را در نزدیکی شهرک «نطوعا» با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار دادند.

‏حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر نیز اعلام کرد: در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن خبرنگاران شبکه المیادین توسط دشمن صهیونیستی، شهید فرح عمر و شهید ربیع المعماری و سایر شهدای غیرنظامی، مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ بعدازظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی با موشک‌های هدایت شونده تجمع سربازان دشمن صهیونیستی در داخل منزلی در شهرک «آویویم» را هدف قرار داده و این حمله منجر به کشته و مجروح شدن شماری از آنها شده است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه سوم خود نیز گزارش داد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن خبرنگاران شبکه المیادین توسط دشمن صهیونیستی، مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۱۰ به وقت محلی پایگاه نظامی «بیت هلل» را با موشک‌های گراد (کاتیوشا) بمباران کردند که منجر به خسارت و تلفات مستقیم در این پایگاه شده است.

حزب‌الله همچنین بیانیه دیگری نیز صادر و در آن اعلام کرد: مجاهدین ما در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به بمباران کارخانه آلومینیوم منطقه «الکفور» در شمال شهر «النبطیه» توسط دشمن صهیونیستی در ساعت ۱۶:۱۵ امروز سه‌شنبه با موشک به یک کارخانه وابسته به شرکت صنایع نظامی اسرائیلی رافائل در منطقه «شلومی» حمله کرد و اهداف مورد نظر مستقیماً مورد اصابت قرار گرفتند.

‍‍پیش از این نیز مقاومت اسلامی لبنان به رهبری حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تیمی از «نیروهای جنگی» اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل در حومه شهرک المناره را با ۲ موشک هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن نظامیان رژیم صهیونیستی در مستعمره المناره منجر به کشته و زخمی شدن اعضای این رژیم شده است.

شبکه المیادین ظهر امروز اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک تیم خبری این شبکه را بمباران کردند و در جریان آن فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویر بردار شهید شدند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان طی روزها و هفته‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha