۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85299572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات ساخت ۲ کتابخانه روستایی در شهرستان دشتستان آغاز شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با آخرین روز از هفته کتاب، عملیات اجرایی ساخت ۲ کتابخانه در روستاهای "دورودگاه"و "بنداروز" شهرستان دشتستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر روز چهارشنبه در این آیین گفت: کتابخانه های عمومی روستاهای دورودگاه و بنداروز هر کدام به متراژ ۲۸۰ متر مربع و اعتبار ۸۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

"حیدر راهب " افزود: نیمی از این اعتبار توسط خیرین، دهیاری و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و نیمی دیگر از اعتبار آن نیز از محل تملک دارایی توسط فرمانداری دشتستان تامین می‌شود.

وی ادامه داد: سقف مدت زمان ساخت این ۲ طرح ۲۴ ماه است اما اگر اعتبارات به طور کامل تخصیص یابد، پیش بینی شده طی یکسال ساخت و به بهره برداری برسد.

راهب تصریح کرد: با توجه به رویکرد توسعه عدالت فرهنگی دولت سیزدهم، این اتفاق در سایر روستاهایی که جمعیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر داشته باشند نیز خواهد افتاد اما لازمه آن، همراهی خیرین، مردم و دهیاری آن روستاها است.

مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان بوشهر ادامه داد: نقش کتابخانه در پیشرفت جوامع روستایی بی بدیل است به طوری که هیچ جایگزینی برای آن وجود نخواهد داشت.

راهب افزود:مردم هر روستا یا شهری که اهل کتاب و مطالعه باشند موفق تر، با نشاط تر و پویاتر خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha