۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85299632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حمایت مردم آزادیخواه جهان از مردم غزه بیانگر تغییر مسیر تحولاتی است که باعث شده تا مردم سراسر دنیا اقدام حماس و سایر نیروهای مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل را ستایش کنند.

به گزارش ایرنا " سردار علی رزمجو " روز چهارشنبه در یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه در حسینه عاشفان ثارالله بوشهر اظهار کرد: نخستین دستاورد خون پاک شهدای رسانه در غزه ، غیر ممکن شدن حذف حماس و شاخه های نظامی است که در مقابل امریکا و رژیم غاصب اسرائیل ایستاده اند.

وی افزود : اثبات اراده و مقاومت ملت فلسطین یعنی حماس و جهاد و برقراری موازنه قوا برای تسلط بر امریکا و رژیم صهیونیستی است.

جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآورشد: امروز سلاح های امریکایی و نیروهای اسرائیلی در مقابل خون شهدای غزه به ستوه در آمده اند و به اهداف پلید خود دست نیافته اند.

سردار رزمجو ادامه داد: نمایش توانایی مقاومت در اجرای عملیات ترکیبی از دیگر دستاوردهایی شهدای غزه است .

وی با اشاره به اینکه شهدای رسانه طلایه داران زمان هستند گفت:فعالان رسانه ای طروات ایمان، دینداری و ولایت مداری را همراه با خبرنگاری تفسیر کرده اند.

سردار رزمجو افزود: شهدای رسانه بی ادعا در عرصه های خدمت و خطر با انعکاس اخبار برای اصلاح مسیر جامعه جان خویش را تقدیم درخت تنومند انقلاب کردند.

وی اظهار کرد: شهدای رسانه معماری باطن خویش را بر مبنای ایمان الهی و آموزه های دینی همراه با معارف دینی شکل داده اند و برای دفاع از دین خدا جان خود را تقدیم کردند.

سردار رزمجو گسترش فرهنگ معنویت ، ایثار و فداکاری در جامعه، عطر آگین نمودن فضای رسانه ، تعمیق وفاق و همدلی ، تحکیم پیوند معنوی و عرفانی اصحاب رسانه و شهدا و نمایشگاه ایثارگری در عرصه حماسه و خون را از اهداف این همایش ذکر کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد:تبیین الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا و رسالت عظیم اصحاب رسانه برای تداوم راه شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: هرجا تفکر بسیج حاکم شود رشد و بالندگی تضمینی است .

محسن رضایی نژاد افزود: در استان بوشهر در حوزه رسانه همدلی و وحدت رویه برای پیشبرد امور انقلاب حاکم است و نیروهای دغدغه مند پای کار انقلاب فراوانی در این عرصه وجود دارد.

جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

وی یادآورشد: برغم دسیسه های مختلف دشمن علیه باورهای انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه هنوز در حوزه رسانه به صورت جزیره ای عمل می کنیم .

رضایی نژاد اظهار کرد: اگر می خواهیم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن راه به جایی ببریم چاره ای جز تشکیل قرارگاه راهبردی رسانه ای وجود ندارد.

در این آئین شناسنامه نمادین چهار شهید عرصه رسانه استان بوشهر شامل داریوش شاهینی ، محمود رفیعی ، ارسالان فهیمی و یحیی خلیلی رونمایی شد.

جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha