۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85301484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غزه یک مدرسه و دانشگاه بزرگ به پهناوری جهان است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: غزه یک مدرسه و دانشگاه بزرگ به پهناوری جهان است که فرهنگ متعالی بسیج در آن متبلور است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: اکنون تفکر بسیجی در جامعه اسلامی و جبهه مقاومت مقابله با اسرائیل غاصب متبلور و بسیج الهام بخش مقاومت در عرصه حاضر است.

وی بیان کرد: مقاومتی که مردم غزه با همه مظلومیت‌ها، محرومیت‌ها و محدودیت‌ها از خود نشان داده‌اند برگرفته از فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی در آن منطقه است.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: مقاومت حدود ۵۰ روزه مردم غزه یک درس و عبرتی ارزشمند برای همه مردم جهان است چراکه مردم مظلوم غزه و فلسطین با وجود همه مشکلات مقتدرانه برابر دشمن ایستادگی کردند.

هاشمی ادامه داد: پیروزی در جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی را باید از آن مردم غزه و جبهه مقاومت فلسطین دانست چراکه غزه تنها یک باریکه چند صد کیلومتر مربعی نیست بلکه دانشگاهی به وسعت جهان است.

وی افزود: اهداف رژیم صهیونیستی را نابودی غزه و حماس، کوچ اجباری مردم غزه بود ولی با این همه برنامه‌ریزی ولی مردم غزه ایستادند و مقاومت کردند و شکستی مفتضحانه برای رژیم صهیونیستی رقم زدند.

هاشمی گفت: در نبرد اخیر نیروهای مقاومت و رژِیم کودک کش صهیونیستی، تعبیر سید مقاومت مبنی بر اینکه "رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است" بسیار دقیق و واقعی به اثبات رسید.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: در این نبرد جبهه مقاومت در سایه جنگ نابرابر به اهداف و امکانات جدید دست پیدا کرد و جنایت‌های آمریکا، اسرائیل غاصب و دیگر کشورها بخوبی افشا شد.

وی اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند " رژیم صهیونیستی رو به افول است و ۲۵ سال آینده نخواهد دید" در نبرد اخیر مشخص شد خود این رژیم جعلی نیز برای نابودی و اضمحلالش شتاب دارد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج تصریح کرد: بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی نقش مهم و تاثیرگذاری ایفاء کرده است.

هاشمی افزود: بسیج در شرایط کرونا هم دوش وزارت بهداشت و حوزه سلامت بود و در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فتنه‌ها و آشوب‌ها تا پای جان فداکاری کرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: نیروی دریایی علاوه بر توجه به اهداف نظامی خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سازندگی حضور فعال دارد و در تمام صحنه‌های موردنیاز به کمک مردم شتافته است.

هاشمی اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش با عبور از کانال سوئز و اقیانوس‌های جهان و دور زدن دنیا نشان داد که از قدرت و توانمندی بالایی برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار است.

وی از حضور ۴۰ دستگاه اجرایی استان بوشهر برای برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه بوشهر قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha