۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85299782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار شیر خشک قاچاق در کرج 

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85299782
کشف انبار شیر خشک قاچاق در کرج 

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرزاز کشف ۱۵ هزار کارتن شیر خشک و حدود یک هزار و ۱۵۰ قوطی نسکافه قاچاق در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز چهارشنبه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای ماموریت های محوله از نگهداری شیر خشک قاچاق در انبار یک شرکت در منطقه ماهدشت کرج مطلع شدند.
وی اضافه کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی و به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۱۵ هزار و ۵۵۸ کارتن شیر خشک و یک هزار و ۱۵۸ قوطی نسکافه قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

دستگیری موبایل قاپ‌های حرفه‌ای درکرج

کشف انبار شیر خشک قاچاق در کرج 


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ با اعتراف ۱۳ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

"حکمت اله شجاعی" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی در سطح شهر کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان از مناطق وقوع سرقت مشخص شد که سارقان در یک گروه ۲ نفره با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش سوژه‌های خود را در خیابان‌های کم تردد به دام انداخته و در یک اقدام غافلگیرانه موبایل آنها را به سرقت می‌برند.
شجاعی اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر ۲ سارق شناسایی و با ردزنی مخفیگاه آنها در یکی از استان‌های همجوار، با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی اعتراف کردند.
رییس پلیس آگاهی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند حدود پنج میلیارد ریال برآورد می‌شود، گفت: با اقدامات صورت گرفته در پلیس آگاهی همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان خشن با ۱۵ فقره سرقت در البرز

کشف انبار شیر خشک قاچاق در کرج 


رییس پلیس آگاهی البرز از اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت‌های خشن طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح این استان خبر داد و گفت: طی این مدت هفت سارق دستگیرشدند.

وی گفت: در اجرای طرح‌های ابلاغی از پلیس آگاهی فراجا، طرح مبارزه با سرقت‌های خشن در سطح استان به اجرا درآمد.
شجاعی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت توام با خشونت اعتراف کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در خصوص افراد دستگیر شده تحقیقات همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی در زمینه مبارزه با جرایم خشن با احدی مماشات نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha