۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85294860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85294860
دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز شنبه گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق شمالی شهر کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: برابر بررسی‌های میدانی صورت گرفته از مناطق وقوع سرقت، کار آگاهان متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۲ نفره با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت به خودروهای فاقد لوازم بازدارنده دستبرد زده و با سرعت متواری می‌شوند.
هداوند اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت سارقان دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و با ردزنی مخفیگاه آنها در شهر کرج، این افراد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۶۵ فقره سرقت از لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.
هداوند با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده، گفت: متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در البرز

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری کلاهبرداران تلفنی که از شهروندان در سطح کشور کلاهبرداری می کردند خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" گفت: به دنبال ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی از شهروندان با شیوه برنده شدن جایزه از سوی اپراتور تلفن همراه، رسیدگی به پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که کلاهبرداران با استفاده از یک شماره تلفن رند با شهروندان به صورت رندمی تماس حاصل کرده و با بیان اینکه از سوی اپراتور تلفن همراه برنده شده‌اند، با شیوه‌های متقلبانه اقدام به دریافت اطلاعات کارت بانکی کرده و پس از آن حساب شهروندان را خالی کردند.
جلیلیان افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی ۲ متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات‌های جداگانه این افراد را در استان تهران دستگیر کردند.
وب با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: تاکنون ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.
جلیلیان در پایان به شهروندان هشدار داد که به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha