۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85300500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانور سطح A شرکت گاز  کردستان در بیجار برگزار شد

سنندج-ایرنا- رزمایش پدافند غیرعامل دفاع همه جانبه در برابر جنگ ترکیبی با سناریوی خرابکاری و حمله تروریستی در قالب مانور سطح A توسط شرکت گاز کردستان در ایستگاه سی جی اس شهرستان بیجار برگزار شد.

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت گاز کردستان در مراسم آغاز این رزمایش اظهار کرد: مانور پدافند غیرعامل شرکت گاز استان در شهرستان سرد بیجار که به عنوان بام ایران مشهور است به منظور افزایش توان عملیاتی و قدرت تصمیم‌گیری در شرایط اضطراری، اطمینان از آماده‌به‌کار بودن وسایل و تجهیزات، تاسیسات و آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی برگزار شد.

احمد فعله گری گفت: شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارزیابی عملکرد گروه‌های مختلف حاضر در عملیات و نیز هماهنگی بیشتر میان واحدها در شرایط اضطراری از جمله اهداف برگزاری رزمایش‌های مقابله با شرایط اضطراری بود.

وی افزود: این مانور طبق برنامه زمانبندی شده و با همکاری واحدهای اچ اس ای(HSE)، منابع انسانی، بازرسی فنی، روابط عمومی، پایگاه بسیج، مدیر بهره‌برداری در قسمت‌های امداد، تعمیرات، ابزار دقیق و سایر واحدهای درگیر برگزار شد.

فعله گری بیان کرد: در برگزاری این مانور علاوه بر نیروهای عملیاتی و امدادی شرکت گاز استان کردستان، گروه پدافند غیر عامل شرکت گاز استان زنجان، نیروهای عملیاتی منطقه هفت عملیات انتقال گاز، دستگاه های اجرایی از جمله پدافندغیرعامل استانداری، نیروهای نظامی و انتظامی و گروه خنثی سازی بمب فراجا، شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس، فوریت‌های پزشکی و همچنین نواحی دیواندره، سقز، سنندج بعنوان شهرستان های معین شهرستان بیجار در این رزمایش مشارکت کردند.

وی ادامه داد: ۶۲۰ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد و این تعداد مشترک وظیفه این شرکت را بسیار حساس می کند و این مانورها با این هدف برگزار می شود که درجه آمادگی نیروها و تاسیسات شرکت گاز استان به طور دقیق مورد سنجش قرار گیرد.

فعله گری خط قرمز شرکت گاز استان کردستان را تامین گاز منازل مسکونی خواند و افزود: هدف استراتژیک و مهم شرکت ملی گاز ایران و گازهای استانی تامین مداوم و مستمر گاز طبیعی منازل مسکونی در فصل های سرمای پاییز و زمستان است و این شرکت از هیچ کوششی در این زمینه حساس و مهم کوتاهی نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha