پیش‌بینی باران و آبگرفتگی معابر در کرمان

کرمان - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان کرمان هم اکنون آفتابی است گفت: از اواخر وقت امروز بارش باران در بیشتر مناطق این استان آغاز می شود.

مریم سلاجقه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران از اواخر وقت امروز آغاز می شود و تا اوایل هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در کرمان تصریح کرد: تمرکز بارش ها بیشتر در مناطق مرکزی کرمان، جنوب، جنوب‌غرب و غرب استان کرمان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی چند روز آینده و در پی بارش باران در مناطق پیش بینی شده، آب گرفتگی معابر و بارش برف در ارتفاعات سردسیر دور از انتظار نیست.

وی همچنین ادامه داد: وزش باد طی چند روز آینده یکی از پدیده های جوی استان کرمان است به طوری که در مناطق جنوبشرق نیز وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود.

سلاجقه همچنین از پایداری هوای سرد برای روزهای آینده استان کرمان خبر داد و گفت: سالن های پرورش دام و طیور نسبت به تنظیم دمای این اماکن طی این چند روز دقت کنند.

وی با تاکید بر اینکه افراد از تردد در حاشیه مسیل ها خودداری کنند گفت: برای صبح شنبه نیز پدیده مه در جاده ها دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز نیز وزش باد نسبتاً شدید در جنوب شرقی این استان پیش بینی می‌شود که این پدیده جوی در این منطقه باعث کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و اختلال لحظه‌ای در تردد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha