۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85300597
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اجتماع بزرگ همدلی با کودکان غزه در پایتخت پاکستان+ عکس

اسلام‌آباد- ایرنا - اجتماع بزرگ همبستگی با کودکان و مادران غزه با حضور هزاران نفر از دانش آموزان خردسال و نوجوانان در پایتخت پاکستان برگزار شد؛ شرکت‌کنندگان فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا اقصی» سردادند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، اجتماع بزرگ کودکان و نوجوانان پاکستانی امروز در «اسلام‌آباد» برای ابراز همبستگی با فلسطین به ویژه همدردی با خانواده‌های هزاران کودک شهید در بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه برگزار شد.

اجتماع بزرگ همدلی با کودکان غزه در پایتخت پاکستان+ عکس

تظاهرات کودکان و نوجوانان حامی قدس و غزه به همت حزب جماعت اسلامی و انجمن‌های دانش آموزی در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان برگزار شد.

هزاران نفر از کودکان و نوجوانان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا اقصی»، همدردی خود را با خانواده‌های شهدای غزه اعلام کردند.

کودکان، دانش آموزان نوجوان و مادران پاکستانی حاضر شده‌ در این اجتماع با مشت‌های گره کرده اعلام کردند مردم پاکستان همواره از حقانیت و آزادی ملت‌های مظلوم حمایت و دفاع خواهد کرد و مردم فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیستند.

اجتماع بزرگ همدلی با کودکان غزه در پایتخت پاکستان+ عکس

در این تجمع گسترده جمعیت قابل توجهی از مادران و کودکان گرد هم آمده‌اند تا با فریادهای «لبیک یا اقصی»، «همدست آمریکا، خائن است» و «مرگ بر اسرائیل»، ضمن حمایت از مظلومیت کودکان و زنان آواره در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.

سخنرانان در اجتماع امروز همدلی با کودکان غزه گفتند: اسرائیل یک رژیم نامشروع و تروریست است که تحت حمایت آمریکا قرار دارد و ما پشتیبانی آمریکایی‌ها از نیروهای تروریست اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

اجتماع بزرگ همدلی با کودکان غزه در پایتخت پاکستان+ عکس

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان گفت که تجمع بزرگ کودکان و نوجوانان پاکستان یک پیام به ملت فلسطین است که ما تا آخرین لحظه در کنار شما ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما بار دیگر شاهد شکست مفتضحانه‌ نیروهای اشغالگر صهیونیستی در مقابل رزمندگان شجاع فلسطین هستیم با این حال مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان نیازمند کمک‌های فوری کشورهای اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha