۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85300636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ ورزشکار در جشنواره بسیج مساجد و محلات زنجان شرکت کردند

زنجان - ایرنا - جشنواره فرهنگی و ورزشی پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات زنجان روز پنجشنبه با حضور ۸۰ ورزشکار در پنج رشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ جشنواره فرهنگی، ورزشی پایگاه های بسیج مساجد و محلات استان امروز به همت مرکز تربیت بدنی سپاه استان و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با رویکرد تعالی ورزش و تقویت نشاط و معنویت در سالن شهید زین الدین مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) شهر زنجان برگزار شد.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این رقابت ها در پنج رشته تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی و فوتبال گل کوچک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اسماعیل دولتیاری گفت: رقابت ها با توجه به آمادگی و توان شرکت کنندگان از سطح مطلوبی برخوردار است و قطعا در دوره های بعد شاهد ارتقای سطح آمادگی شرکت کنندگان خواهیم بود.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد انگیزه بین بسیجیان دانست و خاطرنشان کرد: استعدادیابی و شناسایی بسیجیان و پرورش آنها از اهداف دیگر برگزاری مسابقات قهرمانی بسیج است.

وی اضافه کرد: بسیج در حوزه ورزش رسالتی دارد که به بدنه ورزش هم در حوزه قهرمانی و هم در حوزه همگانی و هم در بخش استعدادیابی و آموزش کمک‌هایی بیشتری ارائه دهد و در این راستا همه پایگاه‌ها و نواحی درگیر مسابقات ورزشی هستند.

این مسوول،‌ حضور بسیجیان را در همه عرصه‌ها موثر و نقش‌آفرین خواند و افزود: هرچقدر حضور نیروهای ارزشی و بسیجی در میادین و تیم‌های ورزشی بیشتر شود خیلی از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

در اختتامیه این مسابقات به تیم‌های برتر نیز تندیس مزین به تصاویر شهدای ورزشکار اهدا شد.

همچنین امروز مراسم دیگری از قبیل آیین گلباران مزار شهدا در شهرهای مختلف استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha