نمایشگاه صنایع دستی اقتصاد مقاومتی در ابرکوه یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- همزمان با هفته بسیج، نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی اقتصاد مقاومتی ابرکوه روز پنجشنبه طی مراسمی در ۱۰۰ غرفه با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هدف از افتتاح نمایشگاه یاد شده با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تاکید بر خلاقیت، اعتماد به نفس، خودکفایی و ایجاد بستر مناسب برای ارائه صنایع دستی و محصولات خانگی است.

این نمایشگاه تا پنجم آذرماه جاری در محل آستان مقدس امامزاده احمد (ع) ابرکوه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ شامل صنایع دستی و انواع محصولات تولیدی در معرض دید و برای خرید شهروندان دایر است .

آغاز دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بافق

همچنین دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بافق با ۱۱ محور ملی، استانی و سه محور شهرستانی با حضور جمعی از مردم و مسئولان افتتاح که اصحاب رسانه تا پایان آذرماه از طریق سایت جشنواره برای ارسال آثار استفاده کنند.

پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و دو محور استانی شامل «فرزندآوری و جمعیت» و «آب یزد» از محورهای جشنواره است.

همچنین قالب‌های ارسال آثار شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست است.

افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در مهریز

همچنین به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور امام جمعه مهریز و دیگر مسئولان محلی در محل دبیرستان آیت الله کاشانی شهرستان مهریز افتتاح شد.

در این نمایشگاه که تا جمعه ۱۰ آذرماه جاری ادامه دارد بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب عرضه شده است و ساعت بازدید از ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ برای استفاده عموم دایر است.

در هفته بسیج که از ۲۹ آبان ماه آغاز شده سه هزار برنامه در استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha