انهدام باند سرقت موتورسیکلت و دستگیری ۲ سارق زورگیر در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستیگری باند سه نفره سرقت موتور سییکلت و دستگیری ۲ سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده شهرری و کشف پرونده سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل سرقت و انجام اقدامات تخصصی و یک سری اقدامات فنی پلیسی سرنخ های خوبی از سارقان به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از شناسایی سارقان و اخذ دستور قضائی، طی سه مرحله عملیات پلیسی در مکان ها مختلف، پلیس موفق به دستگیری سه نفر از اعضای باند و انهدام باند سرقت موتور سیکلت با چهار فقره سرقت در شهرستان ری شد.

این مسئول با اشاره به شیوه سارقان اظهار داشت: این سه نفر ابتدا در سطح شهرستان پخش می شدند و چنانچه موتورسیکلتی رها شده بدون ایمنی مطمئن می یافتند در صورتی که به صورت انفرادی می شد همان لحظه اقدام به سرقت می کردند و گرنه با تماس تلفنی به یکدیگر به جمع شدن نگهبانی دادن در محل و در نهایت سرقت موتور سیکلت اقدام می کردند.

سرهنگ طرهانی ضمن اشاره به اینکه هم اکنون سارقان با پرونده قضائی تحویل مقامات قضایی شده اند از شهروندان خواست علاوه بر جدی گرفتن توصیه های پلیس، در خصوص اقدامات ایمنی برای اموال خود نهایت دقت را به خرج دهند و هرگونه موارد مشکوک انتظامی و امنیتی را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.

دستگیری ۲ سارق زورگیر در دولت آباد

انهدام باند سرقت موتورسیکلت و دستگیری ۲ سارق زورگیر در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرسیتان ری از دستگیری ۲ مرد جوان در محدوده "دولت آباد" خبر داد که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند.

وی افزود: متهمان به پنج فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند، آبان ماه سال جاری فردی به کلانتری دولت آباد مراجعه و اظهار داشت؛ در حال عبور بودم که ناگهان۲ مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه به سمت من حمله ور شدند و تلفن همراه، پول نقد بنده را به سرقت بردند که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

طرهانی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که ۲ مرد جوان را در یک پارک در محدوده دولت آباد مشاهده کردند.

این مسئول گفت: در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام که با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری، پلیس سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان ۲ قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف و سپس به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۲۵ تا ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و پنج فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به افراد نا معلومی فروخته اند.

طرهانی با اشاره به سوابق متهمان در سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه زن

مرکز اطلاع رسانی پلیس ری روز پنجشنبه در گزارش دیگری اعلام کرد: شب گذشته طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه زن، مابین ۲ نفر از شهروندان بر سر اختلافات قبلی و زخمی شدن یکی از آنها در بوستان دانش خیابان سلمان فارسی شهرری، بلافاصله تیم های عملیات کلانتری به موقعیت اعزام شدند. 

در همان بررسی های اولیه مشخص شد  ضارب قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شده است. 

در ادامه اقدامات پلیسی هویت ضارب به صورت کامل شناسایی و دستگیری وی در دستور کار تیم ویژه پلیس شهرری قرار گرفته است که به محض دستگیری متهم ،   اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha