عامل تیراندازی در یکی از روستاهای شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و درگیری در یکی از روستاهای شهرری با تلاش پلیس اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدقاسم طرهانی شامگاه سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد درگیری و تیراندازی در یکی از روستاهای شهرری و ایجاد رعب و وحشت و متواری شدن عامل این تیراندازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شدکه شخصی به علت اختلافات قبلی با سلاح ساچمه زن به سمت گروهی اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب جراحت شدید یکی از افراد شده و سپس به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در این راستا با تحقیقات گسترده و اقدامات صورت گرفته توسط ماموران انتظامی در نهایت عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرری دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن یک قبضه سلاح ساچمه زن به همراه فشنگ و سه تیغه سلاح سرد مورد استفاده در درگیری کشف و ضبط شد.

عامل تیراندازی در یکی از روستاهای شهرری دستگیر شد

سرهنگ طرهانی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی افزود: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha