رئیس بسیج رسانه فارس : خبرنگاران برای حضور موثر در میدان جنگ رسانه‌ای تقویت شوند

شیراز- ایرنا- رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت: در شرایط امروزی باید اصحاب رسانه و خبرنگاران را برای حضور قوی ، فعال و موثر در میدان جنگ رسانه‌ای تقویت و تجهیز کنیم.

به گزارش ایرنا، هادی رضایی، پنجشنبه در دیدار با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس در شیراز افزود: این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست و به رغم تاکید معظم‌له اما تاکنون آنطور که باید و شاید در عمل شاهد اتفاق خاص و موثری در این زمینه نیستیم.

رئیس بسیج رسانه فارس : خبرنگاران را برای حضور فعال در میدان جنگ رسانه‌ای تقویت کنیم

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و جبهه رسانه‌ای باید مورد توجه ویژه دلسوزان نظام قرار گیرند و اگر این حمایت صورت نگیرد نباید از این جامعه فرهیخته انتظار داشته باشیم که در جنگ رسانه‌ای با دشمنان ایران اسلامی بتوانند به خوبی میدان داری و مقابله موثر کنند.

رئیس بسیج رسانه فارس : خبرنگاران را برای حضور فعال در میدان جنگ رسانه‌ای تقویت کنیم

رئیس بسیج رسانه استان فارس اظهار کرد: باید یک بار و برای همیشه در سطح کلان و قانونگذاری یک حمایت اساسی و عملیاتی از خبرنگاران صورت گیرد هرچند اطمینان داریم که آنها در عمل به وظیفه و رسالت خود هیچ انتظار و چشمداشتی ندارند اما این وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

رضایی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام گرامیداشت روز و هفته بسیج اظهار داشت : باید با تولید محتوای مناسب به شناساندن هر چه بیشتر ماموریت های مختلف و عملکرد درخشان این نهاد در عرصه های مختلف از اجتماعی گرفته تا فرهنگی و عمرانی به جامعه بویژه نسل جوان در راستای جهاد تبیین کمک کرد.

در این نشست رئیس وخبرنگاران ایرنا استان فارس نقطه نظرات خود پیرامون موانع و دشواری های اطلاع رسانی در استان را برشمردند و ضمن قدردانی از حمایتهای بسیج رسانه از فعالان رسانه ای استان خواستار استمرار و جدی تر شدن این حمایتها شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha