پژوهشگر فرهنگ ایثار و شهادت: مجلس شهدا تربیت‌کننده جوانان انقلابی است

شیراز – ایرنا – پژوهشگر و نویسنده "بایسته‌های تبلیغ فرهنگ شهادت" گفت: مجلس شهدا تربیت‌کننده جوانان انقلابی است و انس با شهدا فرمول موفقیت جوانان و نوجوانانی است که در دهه چهارم انقلاب اسلامی در مکتب شهدا قدم می‌گذارند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سومین محفل "پلاک‌های گمشده" برای گرامیداشت ۲۵ شهید جاویدالاثر شهرستان لامرد برگزار شد و حجت الاسلام محمدباقر نادم در این آیین با اشاره به سخنانی از امام خمینی (ره) درباره دفاع مقدس بیان کرد: ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم و انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کردیم.

وی تاکید کرد: باید در مقابل دشمن سر را بالا گرفت و امروز که غزه در مقابل صهیونیست ها مظلوم واقع شده باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد چرا که آرمان های انقلاب و قرآن و پیغمبر اسلام است.

وی با روایت برخی از عملیات دفاع مقدس و انس و الفت رزمندگان با ائمه اطهار و قرآن، اظهار کرد: فرمول ایثار و رشادت‌های رزمندگان ایران در جنگ تحمیلی نگاه به معبود و آرزوی شهادت بود.

پژوهشگر فرهنگ ایثار و شهادت: مجلس شهدا تربیت‌کننده جوانان انقلابی است

تقدیم ۷۵۰ شهید تک فرزند در دفاع مقدس

این راوی نام آشنای دفاع مقدس گفت: براساس آمار، در هشت سال دفاع مقدس تک فرزند ۷۵۰خانواده به فیض شهادت نائل آمدند.

نادم اضافه کرد: ملت ایران اسلامی ۳۶هزار شهید دانش آموز را در دفاع مقدس تقدیم کرد تا بگوید برای رضای خدا و اذن شهادت سن و سال مطرح نیست.

لامرد در جنوب استان فارس و فاصله ۳۷۴ کیلومتری شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha