بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان یزد همکاری کند

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: بخش خصوصی و خیران در برگزاری مستمر نمایشگاه‌های کتاب در کنار اقدامات ادارات در استان همکاری می کنند.

به گزارش ایرنا، " حسین دشتی " روز پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در مهریز یزد افزود: شاهد رویدادهای خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان هستیم و برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت کتاب در شهرستان‌ها با همکاری خیران موجب دسترسی بهتر کودکان و نوجوانان به کتاب‌های خوب شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در این بخش مهم در شهرستان مهریز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی انجام شده ادامه داد: امیدواریم مدرسان دانشگاه‌ها، روحانیون و متولیان امر مردم را تشویق به حضور در نمایشگاه و خرید کتاب کنند.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز نیز با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته توسط فرمانداری با بخش خصوصی گفت: در شهرستان هر هفته یک رویداد فرهنگی برگزار می‌شود و نمایشگاه کتاب مهریز با تخفیف ۴۰ درصد میزبان علاقه مندان است.

بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان یزد همکاری کند

وی با قدردانی از همکاری و اقدام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز و سایر ادارات و نهادها و همکاری مردم و نخبگان شهرستان افزود: انتظار از مدیران مدارس و مسئولان ادارات‌ این است که در قالب بسته‌های تشویقی دانش آموزان ،کارمندان و خانواده‌ها را به بازدید نمایشگاه کتاب سوق دهند.

نمایشگاه کتاب با یک هزار عنوان کتاب با ۱۰ هزار جلد در موضوعات دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادبیات،تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی و روان شناسی و تربیتی تا ۱۰ آذرماه جاری در دبیرستان کاشانی میزبان علاقه مندان به کتاب است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha