تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه است

گچساران- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج است گفت: تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل‌شده و امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی می باشد.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران افزود: بسیج در حالی شروع به کارکرد که کشورمان بعد از مدت کوتاهی مورد حملات دشمن بعثی قرار گرفته بود و بسیج از دل مردم شکل‌گرفته بود و مشابهی در دنیا هم ندارد.

وی ابراز کرد: امروز جوامع جهانی در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و شعارهای ضد صهیونیستی سر می‌دهند.

احمد زاده تصریح کرد: گفت: امروز جبهه مقاومت بسیار قدرتمند تر از گذشته است و در حالی که سید حسن نصرالله فرمودند که برای جنگ با اسراییل خود حماس کافی است و نیازی به ورد حزب‌الله نمی باشد.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه است

احمد زاده با بیان اینکه امروز قدرت جبهه مقاومت بر دشمنان لرزه انداخته گفت: استکبار جهانی در حالی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند که بیش از ۱۴ هزار از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بسیاری از آن‌ها هم کودکان وزنان می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج سرنوشت جنگ تحمیلی را تغییر داد اظهار کرد: بسیج علاوه بر اینکه آینده نظام اسلامی را تضمین از دستاوردهای انقلاب صیانت کرده و می‌کند.

احمدزاده ابراز کرد: بسیج و سپاه باکار انقلابی و کار فرهنگی فعالیتشان را شروع و با باوری که به انقلاب و امام (ره) داشتند به‌عنوان نیروی کارآمد در عرصه‌های مختلف به میدان آمد.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که رژیم بعث عراق که از حمایت و پشتوانه کامل غرب برخوردار بود در برابر این نیروی معتقد شکست خورد و سر تعظیم فرود آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد. احمد زاده اظهار کرد: امروز مردم مظلوم غزه با الگوبرداری از بسیج به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز میدان مقاومت در دنیا فراگیر شده و شاهد برافراشته شدن پرچم فلسطین را در سراسر دنیا می باشیم.

احمد زاده تصریح کرد: جبهه مقاومت بخشی از قدرت بسیج می باشد چراکه بسیج از دل مردم شکل‌گرفته است.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه است

وی ادامه داد: هم اکنون تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل ‌شده و امروز اقتدار بسیج همان به‌زانو درآوردن استکبار جهانی است.

احمدزاده تصریح کرد: با وجود اینکه هزینه اقتصادی ارتش آمریکا در هرسال، ۱۵ برابر هزینه کشورهای اروپایی است ا ایران اسلامی توانست بعد از ۷۰ سال پایگاه آمریکایی‌ها را موشک ‌باران کند که و تا قبل از آن هیچ کشور حتی جرات اینکار را نداشتند که این خود اوج اقتدار ایران اسلامی را می‌رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماس تنها بخش کوچکی از جبهه مقاومت است و جبهه مقاومت هم بخشی از قدرت بسیج است.

احمدزاده با بیان اینکه بسیجیان زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی خواهید بود افزود: راه نجات همه مردم تبعیت از ولایت است و همه باید قدردان ولایت باشیم.

دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه دارد

وی تصریح کرد: امسال سال انتخابات است سالی است که دشمن امید بسته که حضور مردم کمرنگ باشد اما حضور باشکوه مردم درصحنه می‌توانند همچون گذشته بازهم توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه است

وی اظهار کرد: برای رقابت در عرصه انتخابات مشکلی وجود ندارد و یکی از امن‌ترین کشورهای جهان هستیم و آنچه مهم است مشارکت حداکثری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه مردم خواست ه برای صیانت از آرمان‌های انقلاب در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند.

وی افزود: امروز دولت با تمام توان پای‌کار است شهرستان‌های گچساران و باشت نیرو پرور و دارای استعدادهای کم‌نظیری در کشور هستند اما این شهرستان‌ها مدتی است که دچار آسیب جدی در این خصوص شده که از همه مسئولین می‌خواهم که برای تربیت و کارآمدی جوانان این شهرستان‌ها مایه و وقت بگذارند.

احمد زاده گفت: نیروهای با اندیشه و بااستعداد بسیاری در گچساران وجود دارد و گچساران باید به جایگاه واقعی خودش برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha