بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج با بصیرت و تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب در شناخت دشمن و ترفندهای آنها و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده‌است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» پیش از ظهر جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر افزود: امام خمینی‌(ره) بسیج را لشکر مخلص خدا و شامل بندگانی معرفی می‌کند که مراحل کمال را طی کرده و جز خدواند چیزی نمی‌بینند.

وی ادامه داد: بسیج همواره در میدان‌های جهاد حضوری فعال، مستمر و تعیین کننده داشته و حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف موجب حیات طیبه در متن جامعه اسلامی شده‌است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن در تمامی عرصه‌های مقابله با ملت ایران شکست خورده و وجود نعمت ولایت فقیه و مردم با بصیرت و هوشیار ایران، مهم‌ترین عامل ناکامی دشمنان است.

سردار کریمی افزود: حقیقت امروز انقلاب اسلامی، اقتدار، پیشرفت همه جانبه و حرکت شتابنده به سمت قله‌های بلند است و همه آنها به برکت انقلاب اسلامی و همت و اراده ملت شریف ایران اسلامی‌ به دست آمده است.

وی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا تحول بزرگی ایجاد کرد، ادامه داد: در آن زمان دنیا بر این باور بود که اگر هر کشوری بخواهد سرنوشت خود را تغییر دهد باید به یکی از امپراتوری‌های شرق و غرب وابسته باشد.

سردار کریمی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در پاسخ به کسانی که می پرسیدند چگونه حکومت تشکیل می‌دهید، فرمودند؛ من با توکل بر خدا و با مردم انقلاب می‌کنم و پیروز می‌شویم و با مردم حکومت تشکیل می‌دهم، با مردم ادامه می‌دهم و مردم را بسیج می‌کنم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بسیج در جهاد فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر راه خود را با قدرت ادامه می دهد.

سردار کریمی، مردم را سرمایه اجتماعی هر نظامی دانست و گفت: امت در کنار امام کارساز است چراکه این امت است که انقلاب را حفظ کرده است، پیروزی شرطی است و توفیق الهی را در نظر داریم اما وعده الهی بر این است که تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: دفاع از فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی است و در پاسخ به عده‌ای که می‌پرسند چرا ما از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم باید بگوییم که، امنیت ملی ما هوشیاری در مقابل دشمنان را ضروری می‌داند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: ما در کنار مظلومان دنیا قرار داریم، اما در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن بایستند و بدون شک همانگونه که خدا خود وعده داده است، پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی ۲ هزار رزمنده حماس حضور داشتند، گفت: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و معنویت عاملی است که موجب عدم ترس آنها شد.

وی گفت: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما نیست.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان اسلام امروز راهبرد خود در مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان، اعتقادات و باورهای ملت را نشانه بگیرند.

سردار کریمی با بیان اینکه در جبهه مقاومت شاهد تحقق وعده‌های الهی هستیم، عنوان کرد: دکترین ۸۰ ساله اسرائیل شکست خورده و تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز صنعتی، اقتصاد توریستی و فرودگاه‌های اسرائیل تعطیل، بیش از یک و نیم میلیون مردم اسرائیل فراری، تمامی شهرک‌های صهیونیست نشین خالی و بیش از ۵۰ شب را در استرس و اضطراب در پناهگاه‌ها سپری می‌کنند.

استان مرکزی هفت هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha