عملیات حماس افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را برباد داد

خمین - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عملیات حماس و جبهه مقاومت افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را برباد داد.

به گزارش ایرنا ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دلیجان افزود: جبهه مقاومت در غزه یک الگوی زودرس فروپاشی اسرائیل را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا تحول بزرگی ایجاد کرد ،ادامه داد: در آن زمان دنیا بر این باور بود که اگر هر کشوری بخواهد سرنوشت خود را تغییر دهد باید به یکی از امپراتوری های شرق و غرب وابسته باشد.

سردار کریمی تاکید کرد: امام خمینی(ره) در پاسخ کسانی که می پرسیدند چگونه حکومت تشکیل می دهید فرمودند؛ من با توکل بر خدا با مردم انقلاب می‌کنم و با مردم پیروزی می‌شوم و با مردم حکومت تشکیل می‌دهم و با مردم ادامه می‌دهم و مردم را بسیج می‌کنم.

فرمانده سپاه روح‌الله مردم را سرمایه اجتماعی هر نظامی دانست و گفت: امت در کنار امام کارساز است چراکه این امت است که انقلاب را حفظ کرده است و پیروزی شرطی است و توفیق الهی را در نظر داریم اما وعده الهی بر این است که تلاش کنیم.

سردار کریمی دفاع از فلسطین را وظیفه انسانی و اسلامی بیان کرد و افزود: در پاسخ به عده‌ای که می‌پرسند چرا ما از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم باید بگوئیم که امنیت ملی ما هوشیاری در مقابل دشمنان را ضروری می داند.

وی ادامه داد: ما در کنار مظلومان دنیا هستیم ولی در حوادث غزه این خود مردم فلسطین هستند که تصمیم گرفته‌اند در مقابل دشمن بایستند و بدون شک همانگونه که خدا خود وعده داده است پیروزی نهایی از آن مردم غزه است.

فرمانده سپاه روح‌الله توضیح داد: نخستین عامل بقای رژیم صهیونیستی حمایت‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و برخی کشورهای منطقه است که پشتیبانی‌های نظامی و لجستیک را در اختیار این رژیم قرار می‌دهند.

سردار کریمی گفت: اسرائیل آمریکای کوچکی است که برای تسلط به این منطقه ساخته شده و بیش از هفتاد سال است که عرصه را مردم فلسطین تنگ کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سیستم جاسوسی رژیم غاصب صهونیسم عامل دیگر بقای این رژیم است و سیستم موساد در تمام نقاط دنیا نفوذ داشته و در بسیاری از کشورها قدرت تصمیم گیری و نفوذ دارد.

سردار کریمی عامل دیگر بقای رژیم صهیونیستی را ارتش آن اعلام کرد و گفت: ارتش این رژیم با انبوه زره پوش و سلاح‌های مدرن برای جنگ با فلسطین به میدان آمده است که از پشتیبانی ناتو نیز برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز جبهه مقاومت پیروز میدان است، افزود: استکبار جهانی که امپریالیسم رسانه‌ای را در اختیار دارد با ابزار فضای مجازی چنان رعبی ایجاد کرده که قدرت بازدارندگی را به رخ می‌کشیدند. ولی امروز اسرائیل شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه در عملیات طوفان‌الاقصی دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند، گفت: این رزمندگان مسلح به سلاح ایمان بودند و معنویت عاملی است که موجب عدم ترس آنها شد.

سردار کریمی تصریح کرد: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما را ندارد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام امروز راهبرد خود در مقابله با انقلاب اسلامی را جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به قدرت رسانه‌ای دشمن تصریح کرد: در جنگ شناختی، دشمن در تنها جایی که احساس قدرت می‌کند فضای مجازی است و در این فضا با وارونگی حقایق و جا به جا کردن حق و باطل، باورهای ما را تغییر می دهند.

وی افزود: در صحنه غزه مردم و نیروهای مسلح در هم تنیده شده‌اند ولی مردم ثابت کردند با مجاهدان همراه هستند و سیستم دشمن نتوانست پی ببرد که حماس در حال چه کاری است.

سردار کریمی ادامه داد: در هیچ زمانی مثل امروز دنیا علیه صهیونیست بسیج نشده و امروز به به رغم تمامی سانسورها ندای مظلومت این ملت به گوش جهانیان رسیده‌ است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به نقش خبرنگاران در بیان حقایق غزه اشاره کرد و گفت: ۵۰ خبرنگار مردمی در غزه صدای مردم این منطقه را به گوش دنیا رساندند و اجازه نداده‌اند سانسور خبری رخ دهد و موفق شدند امپراطوری رسانه‌ای را به چالش بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha