۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85301392
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: آتش بس غزه بیانگر شکست سیاست‌های صهیونیستی است

بجنورد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: قبول آتش بس بین اسراییل و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه بیانگر شکست سیاست های رژیم صهیونیستی و پیروزی مردم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: روزهای ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پیشنهاد آتش بس را آمریکا و انگلیس وتو کردند اما اگر امروز آتش بس پذیرفته شده بیانگر شکست سیاست رژیم اشغالگر اسراییل است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اکنون همانند کشتی گیری است که ضربه فنی شده و زبان به فحش و ناسزا باز کرده است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به حمایت های مردم جهان از جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت حماس در حالی تروریست خوانده می شود که مردم حدود ۱۰۰ کشور به حمایت از غزه به خیابان ها آمدند.

وی با بیان اینکه اسرائیل در برابر افکار دنیا دچار شکست بزرگ شده است، یادآور شد: اسراییل با وجود اینکه ۴۶۰ هزار نیرو را پای کار آورد و حمایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان داشت در برابر گروه چند هزار نفره حماس توان مقابله نداشت.

گسترش تفکر بسیجی جامعه

امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز بسیج، اظهار کرد: بسیج به فرمان امام(ره) تشکیل شد اما بسیج تنها یک نیرو نبود بلکه یک فرهنگ بود که در جامعه جریان پیدا کرد و در جامعه فراگیر شد.

وی افزود: در واقع بسیج اکنون تنها محدود به حوزه خاصی نیست بلکه در میان تمامی اصناف و اقشار توسعه یافته است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که میوه های آن برای جهان اسلام ثمر دارد به گونه ای که فرهنگ بسیج به فلسطین نیز راه یافت و امید است که با همین تفکر اسراییل نابود شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha