امام جمعه بجنورد: جنایات اسرائیل موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر شد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: جنایات اسرائیل در کشتار مظلومان غزه چهره واقعی این رژیم را نشان داد و موجب رسوایی مدعیان حقوق بشر در جهان شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اقدامات وحشیانه خود در غزه نشان دادند که پایبند هیچ ارزش انسانی نیستند و ادعای آنها در حمایت از بشریت دروغی بیش نیست.

وی افزود: کشتار مردم مظلوم غزه ملت های جهان را بیدار کرد و موجب شد همه در کنار فلسطین و جبهه مقاومت قرار بگیرند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دولت فرانسه به مردم خود اعلام کرد که برداشتن پرچم فلسطین در این کشور جرم است اما مردم روز بعد برای همدردی با مظلومان غزه، پرچم فلسطین را به دست گرفتند و حمایت خود را از مردمان این کشور اعلام کردند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه پیروزی واقعی از آن مردم فلسطین است، تصریح کرد: برخی پیروزی را در تخریب خانه ها، بیمارستان ها و زیان هایی می بینند که رژیم صهیونیستی در فلسطین به جا گذاشته است اما پیروزی واقعی از آن مسلمانان غزه است که برای ادای تکلیف دینی در میدان جنگ حضور پیدا کردند.

وی افزود: پیروز واقعی مردمان شجاع غزه هستند که با ایثار و از خودگذشتگی در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند و ارزش های اسلامی را حفظ کردند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) نیز در ظاهر از لشکریان یزید شکست خورد اما پیروز واقعه کربلا سالار شهیدان و یاران با وفایش بود که درس ایستادگی و مقاومت را به جهان آموختند.

نظارت بر بازار آرد و نان خراسان شمالی تشدید شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نان با زحمت بسیار زیادی تهیه می شود و دولت یارانه بالایی برای آن در نظر می گیرد اما متاسفانه شاهد اسراف های زیادی در این حوزه هستیم.

وی افزود: استفاده ناصحیح از نان و یا استفاده از آن در دامداری ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید نظارت ها در این حوزه تشدید شود.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: مردم و نانواها بدانند استفاده ناصحیح از نان، اسراف و حق الناس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha