توانمندی متخصصان داخلی باید به جامعه معرفی شود

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رهنمود‎‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرروت جهاد تبیین و امیدآفرینی؛ باید توانمندی متخصصان در حوزه تولیدات داخلی به جامعه معرفی شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پوریا یاسینی در قالب اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه، که جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف از کارگاه تولید چیپس میوه در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند. افزود: در قالب اردوی راهیان پیشرفت بسیج رسانه جمعی از رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و خبرنگاران گرد هم آمدند تا تولید محتوای خوبی از کارآفرینان برتر انجام شود.

وی تصریح کرد: این تولید با رویکرد امیدآفرینی در جامعه است و با تمرکز ویژه بر جوانان ساخته می‌شود.

در ادامه کارآفرین موفق و مدیر کارخانه سانلی سیما به تشریح فعالیت‌های انجام شده در این کارخانه پرداخت و گفت: این کارگاه با اشتغالزایی ۳۰ نفر نیرو به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می‌کند و بیشتر کارکنان این کارگاه از بانوان خودسرپرست و یا بدسرپرست خانوار هستند.

هانیا صالح پور اظهار کرد: روزانه ۲ تن محصول در این کارگاه تولید و به کشورهای عراق و ترکیه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی محلی برای فروش داخلی محصولات در زاهدان راه‌اندازی می‌شود، گفت: پنج دستگاه بسته بندی خریداری و به زودی وارد کارگاه شده که بعد از این اقدام محصولات در بسته بندی های کوچک و بزرگ به بازارهای داخلی و خارجی ارایه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha