۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85301563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث جاده ای  در اصفهان ۶ کشته برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا -  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۶ نفر در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی مولوی عصر جمعه افزود: این افراد در چهار حادثه جداگانه در جاده های استان جان باختند.
وی اظهار داشت: اولین حادثه ظهر روز گذشته در مسیر «زواره _ امیران» بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد که در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت که مرد و زن ۶۰ ساله بودند براثر صدمات وارده به سر در دم فوت کردند.
رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی اصفهان افزود: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه تصادف راننده کامیون را به علت رعایت نکردن فاصله طولی و راکب موتورسیکلت را به علت گردش بطرز غلط به یک میزان مقصر تشخیص دادند.
وی در ادامه به تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور «مبارکه به بروجن» اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که عصر روز گذشته رخ داد یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پارس و یک نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند فوت و یک نفر نیز مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان انحراف به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شد.
سرهنگ مولوی افزود: همچنین ساعت ۸:۵۰ صبح امروز در مسیر جاده آزادگان یک دستگاه موتورسیکلت به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرد که در این حادثه راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساینا در ساعت ۱۱:۲۰ امروز ‌در کیلومتر ۵۴ نایین به انارک اشاره کرد که به فوت شدن راننده خودرو منجرشد.

وی ادامه داد: علت وقوع این حادثه بی توجهی به جلو از سوی راننده خودروی ساینا بوده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۳ نفر از فوتی های حوادث روز گذشته و امروز در جاده های اصفهان راکب و ترک نشین موتورسیکلت بودند به موتورسواران در باره نداشتن کلاه ایمنی و بی توجهی به جلو و رعایت قوانین و مقررات مربوطه هنگام تردد در جاده هشدار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha