فکری: مستحق شکست سنگین‌تری بودیم/ نمی‌دانم چرا در خانه نمی‌توانیم پیروز شویم

تهران- ایرنا- سرمربی هوادار تهران گفت: متاسفانه باید بگویم شخصیت تیم هوادار گم شده و بازیکنان باید به خود بیایند.

به گزارش ایرنا، محمود فکری سرمربی تیم هوادار تهران جمعه شب بعد از شکست این تیم در بازی با ملوان بندرانزلی در نشست خبری اظهار داشت: به تیم ملوان تبریک می‌گویم. آنها نمایش خوبی داشتند و ما مستحق شکست سنگین‌تری بودیم. متاسفانه شخصیت تیمی ما گم شده است. وقتی یک پیروزی به دست آوردیم بچه‌ها فکر کردند همه چیز تمام شده، یا دنبال مرخصی بودند و در یکی دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم. هرچه گفتیم گوش شنوایی نبود و نیاز بود این بازی را شکست بخوریم تا بچه‌ها متوجه بشوند. در این بازی باید گل‌های بیشتری می‌خوردیم و روز خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در بازی که فکر می‌کردیم برنده باشیم هر ۳ امتیاز را به حریف دادیم. خوشحال هستم که گل‌های بیشتری نخوردیم. امیدوارم بازیکنان به خودشان بیایند. به هر حال فوتبالی که بازی می‌کنند بابتش حقوق می‌گیرند. دریافتی بازیکنان به موقع بوده و عقب هم نیستیم. فکر نکنم جواب باشگاه این باشد.

سرمربی هوادار در مورد تعطیلی لیگ اظهار داشت: تعطیلی‌هایی که در لیگ داریم ما را از اینکه بازیکنان‌مان آسیب ببینند ترسانده است و مجبوریم چند بازیکن آسیب دیده را به زمین بفرستیم. در چند بازی ما تعویض‌های اجباری داشتیم و همین باعث می‌شد کار ما خراب شود و برنامه‌هایی که داریم را نتوانیم در زمین ارائه دهیم. تعویض‌های اجباری باعث می‌شد برنامه‌های ما به هم بریزد ولی این هم نمی‌تواند برای ما بهانه‌ای باشد چون عقب افتادن بازی‌ها برای همه تیم‌ها است این چیزی نیست که فقط برای تیم ما باشد. متاسفانه در هر بازی شرایط بدی داریم یا بازیکن آسیب دیده داریم یا در جریان بازی مجبور به تعویض می‌شویم.

فکری تصریح کرد: در فوتبال دنیا بازیکنان را لحظه به لحظه کنترل نمی‌کنند و فرهنگ‌سازی شده است. دوربین مخفی نداریم اگر به این صورت بود باید لحظه به لحظه زندگی بازیکنان بزرگ دنیا فیلمبرداری شود. بازیکن باید بداند چگونه زندگی کند و همیشه باید کیفیت خوبش را در زمین و کمترین آسیب‌دیدگی را داشته باشد.

وی یادآور شد: با وظایفی که داریم به بازیکنان می‌گویم و بقیه را باید خودشان انجام دهند چراکه فوتبال بازی کردن شغل آنهاست و باید از خود محافظت کنند تا بتوانند درآمد داشته باشند. تا جایی که بشود به آنها می‌گوییم که چگونه زندگی می‌کنند ولی بقیه آن دست بازیکنان است که متأسفانه از عهده ما خارج است و نمی‌توانیم کنترل زندگی بازیکنان را داشته باشیم.

سرمربی هوادار در مورد حضور هواداران تیم ملوان در این بازی نیز بیان کرد: حضور آنها تاثیری بر روی بازی نداشت. هر چند هر چه تماشاگر بیشتر بیاید شور بازی‌ها بیشتر می‌شود و بازیکنان با انگیزه‌تر بازی می‌کنند.

وی در پایان گفت: هنوز نفهمیدیم چه اتفاقی در ذهن بازیکنان من رخ داده که در خانه نمی‌توانیم پیروز شویم. باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنیم. تیم ما در حدی نیست که ما بتوانیم در زمین خودی یا در زمین حریف به تیم مقابل فشار مضاعف بیاوریم و بخواهیم به صورت باز بازی کنیم. پس باید در زمین خودمان به ۳ امتیاز فکر کنیم ما نباید در این جا اشتباه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha