فکری به دنبال شکست طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس؛ دربی به کمک هوادار می‌آید

تهران- ایرنا- محمود فکری با سرمربیگری هوادار تهران به دنبال طلسم‌شکنی و نخستین برد خود مقابل پرسپولیس است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار هجدهم آذر در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بازی این دو تیم همیشه جذاب و در برخی مواقع پرتنش بوده و در ۵ دیدار اخیر این دو تیم یک برد و دو شکست و دو تساوی سهم هوادار بوده است.

هوادار از ابتدای حضورش در لیگ برتر با ۳ سرمربی مختلف مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. در اولین فصل حضور هوادار در لیگ بیست یکم، این تیم با سرمربیگری رضا عنایتی مقابل پرسپولیس بازنده نبود. پس از جدایی عنایتی از هوادار مدیران باشگاه ساکت الهامی را جایگزین او کردند. نکته جالب توجه این که اولین برد هوادار مقابل پرسپولیس در زمان حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم رقم خورد.

فکری به دنبال شکست طلسم‌شکنی مقابل پرسپولیس؛ دربی به کمک هوادار می‌آید

با جدایی الهامی از هوادار، محمود فکری سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم شد. فکری در استقلال در دربی ۹۴ مقابل پرسپولیس به تساوی دو بر دو رسید. در زمان حضورش روی نیکمت نفت مسجد سلیمان فقط در یک بازی هدایت این تیم را مقابل پرسپولیس بر عهده داشت؛ بازی‌ای که با پیروزی پرسپولیس رقم خورد.

فکری این بار سرمربیگری هوادار را مقابل پرسپولیس بر عهده دارد و به دنبال خلق یک شگفتی در این بازی است. کار این مربی زمانی سخت‌تر می‌شود که تیمش پس از بازی با پرسپولیس باید به مصاف سپاهان برود.

قطعا بازیکنان پرسپولیس در این بازی محتاطانه‌تر بازی می‌کنند چرا که دربی پایتخت را در پیش دارند. این مسئله می‌تواند یک فرصت خوب برای فکری و بازیکنانش باشد. البته از طرفی دیگر پرسپولیس بحران‌زده باید هر طوری که شده سه امتیاز بازی با هوادار را به دست بیاورد تا فشارها بر روی این تیم بیش از این نشود.

تیم هوادار در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در ۱۱ هفته از لیگ برتر، آمار ۲ برد،۴ تساوی و ۵ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده تا با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد اما حالا فکر در این اندیشه است تا با برد مقابل قرمزها، طلسم پیروز نشدن مقابل پرسپولیس را بشکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha