جست‌وجوی مجدد برای یافتن کوهنوردان مفقود شده در "سن‌بران" ازنا آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: همزمان با ساعات اولیه صبح و طلوع آفتاب عملیات جست‌وجوی مجدد توسط تیم‌های امدادی برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده در "سن‌بران" ازنا آغاز شد.

مهدی پازوکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شب گذشته تا آخرین لحظه ممکن، عملیات امدادی برای یافتن کوهنوردان مفقود شده ادامه داشت که با تاریک شدن هوا عملا این اقدام متوقف شد و امدادگران در پناهگاه در انتظار طلوع آفتاب بودند.

وی گفت: در نخستین دقایق بامداد امروز و با روشن شدن هوا تیم های امدادی عملیات خود را برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده آغاز کردند و امیدواریم تلاش ها نتیجه داشته باشد.

به گزارش ایرنا یک تیم ۹ نفره روز گذشته باوجود هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان و شهرستان ازنا مبنی بر عدم صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات، از دورود به ارتفاعات سنبران صعود می‌کنند که متاسفانه درگیر بهمن می‌شوند.

این ۹ نفر از استان‌های همدان (۲ کوهنورد ملایری) و لرستان (یک نفر از بروجرد و ۶ نفر از دورود) بودند که چهار نفر آنها مصدوم و از طریق بالگرد به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) الیگودرز منتقل شدند همچنین پنج نفر دیگر نیز در زیر بهمن مفقود شده اند که تاکنون اجساد ۲ کوهنورد پیدا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha