تعداد دوربین‌های پایش تصویری گلزار شهدا و هفت باغ کرمان افزایش می‌یابد

کرمان - ایرنا - شهردار کرمان از نصب ۱۳ دوربین پایش تصویری در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: هفت دوربین نیز در شهر کرمان به روزرسانی شده که یک مورد آن در محور هفت باغ علوی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، سعید شعرباف در پنجمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به نصب دوربین‌های پایش تصویری در مناطق مختلف شهر افزود: همچنین سه دوربین دیگر نیز در محور هفت باغ علوی نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: امسال ۳۰ درصد به آمار موجود دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه ۴۰ سامانه پلاک‌خوان خودرو در این شهر در فعال است تصریح کرد: همچنین ۳۵ سامانه نظارتی نیز تحویل شده است.

ایجاد ۲ گرمخانه در کرمان

وی در ادامه از ایجاد ۲ گرمخانه در شهر کرمان خبر داد و بیان کرد: بهزیستی این استان یک مکان در نزدیکی گاراژ زرندی در اختیار شهرداری قرار داده که به بانوان بی خانمان اختصاص داده خواهد شد و یک مکان موقت اسکان نیز در کنار شهربازی برای آقایان در نظر گرفته شده است.

شعرباف ادامه داد: گرمخانه دائمی کرمان در ابتدای خیابان سیدی ایجاد خواهد شد و یک فضای ۲۵۰ نفری نیز در بوستان قائم برای زمان‌های اضطراری در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگر سخنانش از پلمب حدود ۲۱۲ کارگاه ضایعاتی از ابتدای سال جاری تاکنون در کرمان خبر داد و عنوان کرد: امکان تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی در سایت را داریم اما با مشکل برق و آب مواجه هستیم و اکنون ۱۵ کارگاه قابل واگذاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha