۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85302233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمایش رشته ها در دانشگاه پیام نور لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اجرای طرح آمایش رشته ها در دانشگاه پیام نور استان ضروری است تا رشته های تحصیلی به فراخور ظرفیت های موجود و نیازهای جامعه ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز شنبه در دیدار با ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد: پژوهش های کاربردی که تبدیل به فناوری شود یکی از نیازهای اساسی کشور است که دانشگاه ها از جمله پیام نور باید نسبت به آن تاکید ویژه داشته باشند.

وی افزود: در طرح نظام مسایل دانشگاه ها از جمله پیام نور باید مشکلات کشور همچون فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و تغییرات ساختاری جمعیت که با آن مواجه هستیم در نظر گرفته شود.

زیویار با اشاره به برنامه مولدسازی مجموعه "داوود رشید کوهدشت" عنوان کرد: این مجموعه تحت مالکیت دانشگاه پیام نور است که باید مولد سازی آن برای بازسازی و توسعه ساختمان دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به دور دست بودن مجموعه و عدم استقبال دانشجویان نسبت به این مجتمع، می توان از اعتبار فروش و یا تهاتر آن برای توسعه ساختمان اصلی دانشگاه پیام نور کوهدشت استفاده کرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه پیگیری های لازم توسط فرماندار کوهدشت و رییس دانشگاه پیام نور استان باید در دستور کار قرار گیرد بیان کرد: رفع مشکلات ساختمان دانشگاه پیام نور واقع در مجموعه دهکده المپیک خرم آباد نیز توسط استانداری و مدیران کل ورزش و جوانان، مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد و دارایی و همچنین رییس دانشگاه پیام نور استان برای تهاتر در دست انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha