شریف مومن: هندبالیست‌های ایران سطح کیفی بالایی دارند

تهران- ایرنا- سرمربی جدید تیم جوانان هندبال ایران، گفت: از نظر من بازیکنان ایران از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و سعی می‌کنم آنها را در سیستم تحت فشار تمرینی قرار دهم.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شریف مومن پس از انتصاب به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال جوانان ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین بار است به تهران سفر می‌کنم و برای رئیس فدراسیون هندبال ایران احترام زیادی قائل هستم. وی تفکراتی دارد تا بتوانیم همه تیم‌ها را ببریم و به قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم جوانان گفت: از نظر من بازیکنان ایران از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و سعی می‌کنم آنها را در سیستم تحت فشار قرار دهم، زیرا برای آزمایش کردن آنها لازم است تا این کار را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان ایران کاملا نکات تکنیکی و دفاعی که گفته می‌شود را درک می‌کنند. بازی‌های جوانان را در مسابقات جهانی کرواسی دیدم. تیم بسیار خوبی بود و امیدوارم نتیاج مناسبی با این تیم بگیریم.

شریف مومن محمدحجازی، امروز به عنوان سرمربی تیم هندبال جوانان کشورمان انتخاب شد. او متولد ۱۹۷۴ در کشور مصر و مربی تیم ملی هندبال این کشور از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ و سرمربی تیم جوانان قطر از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ بوده است.

در رزومه وی که هدایت تیم ملی هندبال بزرگسالان عراق را از سال ۲۰۲۱ برعهده داشته، کسب بهترین مربی لیگ هندبال قطر در سال ۲۰۲۱، بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال ۲۰۰۴ و بهترین مربی قاره آسیا در سال ۲۰۲۲ به چشم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha