۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85302667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ربیعی: بازی با استقلال پایاپای بود

۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبر: 85302667
ربیعی: بازی با استقلال پایاپای بود

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوب و تاکتیکی را برابر استقلال تهران شاهد بودیم و مسابقه پایاپای پیش رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ربیعی، شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر افزود: به استقلال خسته نباشید می گویم؛ همچنین به تیم ذوب آهن و از هواداران هم تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: داوران قضاوت بی نقصی داشتند و مسلط بودند،استقلال تیم با کیفیت بود و به ویژه بازیکنان و مهاجمان بسیار خطرناکی دارد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما از پرس فشرده بهره بردیم و دقایقی احتیاط هم در دستور کار داشتیم.

ربیعی گفت: برخی جاها توپ را از دست دادیم و اگر این نقض را نداشتیم می شد گل دوم را هم بزنیم.

وی اضافه کرد: فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم و پس از دریافت گل مجددا به مسابقه بازگشتیم و موفق به ثمر رساندن گل تساوی شدیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرتاب اوت دستی که ما استفاده می کنیم توسط دیگر تیم ها هم استفاده می شود و ما برای عقب راندن حریف از این شیوه استفاده کردیم.

ربیعی افزود: نکونام بهترین گزینه برای استقلال بود و این تیم بخوبی پیش می رود، ذوب آهن هم تیمی با قدمت و هدف ما رشد بازیکنان جوان و افتخارآفرینی است.

وی تصریح کرد: ارتقای ما نسبت به فصل قبل هدف ماست و ما برای مقام های بهتر نیز تلاش خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به چالش های مالی که گریبانگیر همه از جمله باشگاه هاست، گفت: مدیران باشگاه و کارخانه به دنبال حل مشکلات هستند اما فعلا برابر افکار عمومی در این خصوص صحبتی نمی کنم.

ربیعی افزود: ١٠ روز یا بیشتر فاصله بین بازی ها، ما را از ریتم می اندازد و آزاردهنده است.

وی درباره تنش جواد نکونام با یکی از فیلمبرداران خاطرنشان کرد: بابت تغییر کیفیت پخش زنده فوتبال تشکر می کنم اما درباره موضوع مورد نظر پاسخگوی مناسبی نیستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha