جهادکشاورزی بسته عملیاتی برای ساماندهی مجتمع دامگستر فشافویه ارائه دهد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اداره جهاد کشاورزی ظرف پنج روز یک بسته عملیاتی به منظور ساماندهی و مدیریت نظام مسائل مجتمع دامپروری دامگستر ارائه کند و در همین راستا مدیریت شهرستان نیز آمادگی هرگونه مساعدت و هماهنگی لازم با مجموعه جهاد را دارد.

به گزارش ایرنا، مجتمع دام گستر توسط دولت برای تجمیع دامداری ها احداث شد و هم اکنون ۲۲۶ واحد مجاز در این مجموعه تولید شیر، دام و علوفه دارند.

مهدی باب الحوائجی شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت و مشکلات مجتمع دامپروری دامگستر فشافویه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جلسات و بازدیدهای انجام شده پیرامون موضوع مجتمع دامگستر، بر اساس قانون مدیریت و ساماندهی این مجتمع دامپروری بر عهده اداره جهاد کشاورزی بوده و عوامل جهاد در راستای عمل به وظایف ذاتی خود می بایست با استفاده از اختیارات قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرک جلوگیری کند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان مقرر شد دستگاه های نظارتی و امنیتی پیگیری های خود را ادامه و با استناد به آرای قضایی صادره با سودجویان و متخلفان کلان و واقعی که باعث تصرف بیت المال و تضییع حقوق عامه شده و اقدام به صدور برخی مجوزهای غیر متعارف و خارج از روال قانونی نموده اند برخورد کند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی نیز می بایست نسبت به احقاق حقوق بیت المال و رفع تصرف از اراضی ملی که بصورت غیرقانونی تصاحب شده است اقدامات لازم را معمول و مقدمات اجرای احکام قضایی صادر شده را فراهم کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان با اشاره به لزوم حمایت از ذینفعان حقیقی و تولیدکنندگان واقعی هم راستا با اجرای قانون و برخورد با متخلفین افزود: ضروری است تمام ادارات و دستگاه ها از ظرفیت های قانونی و اختیارات سازمانی خود به نفع تولید استفاده کند.

در این جلسه مشکلات و نیازهای حوزه صنعت دامپروری مطرح و مسئولین مربوطه اقدام به پاسخگویی و تصمیم گیری پیرامون موارد مطروحه پرداختند.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha