استاندار هرمزگان: اصناف و نانوایی‌ها به شبکه گاز شهری متصل شوند

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان بر لزوم اتصال اصناف و نانوایی‌ها استان به شبکه گاز شهری تاکید کرد و گفت: برای این مهم آمادگی داریم ماهیانه پنج هزار کنتور نصب کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست بررسی پروژه‌های گازرسانی استان اظهار کرد: طرح‌های خوبی در راستای مقابله با قاچاق سوخت درحال انجام است ضمن اینکه اعتبارات بسیار زیادی معطوف به امر گازرسانی در استان و توسعه شبکه شده است تا نیاز به گاز و سوخت مایع به حداقل برسد.

وی بیان کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده و درحال پیش‌روی است؛ در گام بعدی نیز اصناف را ملزم به اتصال به شبکه گاز شهری شدند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که ماهیانه پنج هزار رگلاتور و کنتور گاز نصب شود و برای بخش‌هایی از شهر نیز که شبکه گاز کشیده نشده، سریع توسعه شبکه انجام‌ شود.

دوستی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد نانوایی فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: عمده‌ترین مصرف‌کنندگان سوخت مایع، نانوایی‌ها هستند، از این رو آن‌ها نیز الزام خواهند شد تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: نانوایی‌هایی که در مجاورت شبکه گاز شهری قرار دارند باید انشعاب گاز دریافت کنند در غیر این صورت قیمت سوخت مایع برای آن‌ها تغییر خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha