چشمک ستاره گمشده تراکتور به خمس؛ درخشان اما ناراحت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق شد با درخشش سید مهدی حسینی، قولادخوزستان را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه روند سینوسی خود موفق شد در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر فولادخوزستان را در ورزشگاه یادگار امام(ره) مغلوب کند. هر ۲ گل این دیدار را سید مهدی حسینی با شوت‌های تماشایی خود به ثمر رساند و ستاره اصلی تراکتور در این هفته لقب گرفت.

پاکو خمس تا به اینجای فصل هنوز نتوانسته به ترکیب ایده‌آل خود دست پیدا کند و برای این دیدار نیز یک ترکیب متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی روانه میدان کرد. سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفت برای سومین‌بار در این فصل از سید مهدی حسینی در ترکیب اصلی خود استفاده کند. پیش از این تنها در هفته دوم مقابل پرسپولیس و در هفته نهم مقابل نساجی این هافبک ۲۹ ساله را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

چشمک ستاره گمشده تراکتور به خمس؛ درخشان اما ناراحت

حسینی فصل گذشته عملکرد درخشانی در مس‌رفسنجان داشت و تیم‌های زیادی در فصل نقل‌وانتقالات به دنبال جذب این هافبک بودند که در نهایت تراکتور موفق شد از سپاهان اصفهان و پرسپولیس پیشی گرفته و او را به خدمت بگیرد. انتظار می‌رفت که این بازیکن تا به اینجا فصل فرصت بیشتری در ترکیب تراکتور بدست بیاورد اما خمس اعتقاد زیادی به او نداشت و با توجه به محرومیت ریکاردو آلوز فرصت بازی به حسینی رسید.

چشمک ستاره گمشده تراکتور به خمس؛ درخشان اما ناراحت

حسینی در هفته‌های گذشته وقتی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان می‌شد نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت و قبل از این ۲ گل نیز یک پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود. هافبک قمی تراکتور بعد از ۲ گل تماشایی که در دیدار مقابل فولادخوزستان به ثمر رساند، خوشحالی زیادی انجام نداد تا به این صورت شاید ناراحتی خود را به خمس که کمتر به او فرصت بازی داده بود، نشان دهد.

حالا باید دید که خمس قصد دارد با توجه به بازگشت ریکاردو آلوز در هفته‌های آینده یک‌بار دیگر حسینی را بر روی نیمکت قرار دهد یا از این بعد شاهد حضور زوج این دو هافبک خلاق و تکنیکی در ترکیب اصلی تراکتور خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha