کم‌کاری به بهانه کمبود اعتبارات، در دولت توجیهی ندارد

تربت‌حیدریه - ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت‌حیدریه گفت: در دولت سیزدهم کم‌کاری برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بهانه تراشی‌های رایجی چون کمبود یا فقدان اعتبارات هیچ جایگاهی و توجیهی ندارد.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر کی‌پور یکشنبه شب در دیدار با اهالی محله کمتر برخوردار شهید چمران (رباط بالا) تربت‌حیدریه افزود: منکر کمبود اعتبارات نیستیم اما برخی کمبودها و چالش‌ها با هم‌پوشانی توانمندی و امکانات دستگاه‌های اجرایی، برطرف و رضایت شهروندان کسب می‌شود.

در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، پایگاه بسیج و شهروندان این خطه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، برخی اهالی مشکلات خود را ناشی از فقدان هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی عنوان کردند.

آنان همچنین از فرماندار و مدیران حاضر درخواست کردند به جای پرداختن بی‌نتیجه به چند موضوع متعدد، ۲ یا سه مساله را به صورت کارشناسی بررسی و ریشه‌ای و برای همیشه برطرف کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه نیز ضمن تایید درخواست شهروندان، خطاب به مدیران حاضر گفت: حرفی نزنید که توان جامه عمل پوشاندن به آن را ندارید.

کی‌پور افزود: دلیل حضور ما در چنین جلساتی، رسیدگی به مطالبات مردم با هدف کسب رضایت‌مندی، تحقق همسان‌سازی مناطق شهری و به تبع آن پیش‌گیری از گسترش اختلافات اجتماعی و در نهایت تحقق عدالت اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار است.

وی اضافه کرد: قاعده کار این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس دریافت درخواست نماینده محلات برنامه‌ریزی کرده و به صورت میدانی و حضوری مشکلات بررسی و در نهایت در حد توان آن دستگاه، برطرف شود.

فرماندار تربت‌حیدریه در پاسخ به یکی از اهالی که حضور مسولان را، "انتخاباتی" توصیف کرد، گفت: هر چند سوء رفتارهای گذشته موجب چنین قضاوتی از سوی شما شده است اما اگر بنای کار ما فعالیت تبلیغاتی بود، مطمئن باشید به همراه خود چند کاندیدای مجلس را نیز همراه می‌کردیم که چنین رفتاری غیراخلاقی با مُر قانون در تعارض است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha