۶ آذر ۱۴۰۲، ۶:۳۵
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85303930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شهدای رزکان البرز: آماده دیدار مقابل شهرداری بم هستیم

کرج - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان استان البرز گفت: تمرین های خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده دیدار مقابل شهرداری بم هستیم.

«علیرضا نیکبخت واحدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین شرایط تیم رزکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: خوشبختانه تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به شناختی که از شهرداری بم داریم برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم ما به تمرین گروهی اضافه شدند و این خبر بسیار خوبی است و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا پیروز میدان باشیم.

نیکبخت به ادامه فصل اشاره کرد و گفت: برای هر بازی برنامه داریم باید بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و باز هم شهدای رزکان را به جمع مدعیان بازگردانیم.

سرمربی شهدای رزکان افزود: ما نماینده استان البرز هستیم و حمایت فوتبال دوستان البرزی به ما امید می دهد تا با تلاش بیشتر و کسب پیروزی باعث خوشحالی آنها شویم و متاسفانه در دیدار مقابل تیم بم با توجه به رای کمیته انضباطی از میزبانی تماشاگران محروم هستیم من فوتبال را با هواداران دوست دارم و امیدوارم با یک برد طرفداران شهدای رزکان را خوشحال کنیم.

تیم فوتبال شهدای رزکان عصر روز سه شنبه ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان شهرداری بم خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha