۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85304324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: درخواست ۲ ضامن برای وام ازدواج غیرقانونی است

شهرری - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر ضرورت از میان‌ برداشتن مشکلات مربوط به ازدواج‌ جوانان، گفت: درخواست ۲ ضامن برای پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها غیرقانونی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، سید عباس جوهری روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران در مورد مشکلات به وجود آمده در پرداخت وام ازدواج اظهار داشت: برخی روسای شعبه بانک ها برخلاف مصوبات قانونی اقدام به دریافت بیش از یک‌ ضامن از متقاضیان‌ می‌کنند که قابل چشم‌پوشی‌ نیست.

وی بر همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای تسریع در اجرای برنامه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را با جدیت دنبال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ضمن تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان از مدیرکل ورزش وجوانان و مدیران بانک های استان خواست آیین نامه های مربوط به شعبه های بانکها را  ظرف مدت ۴۸ ساعت دوباره ابلاغ کنند.

این مسئول افزود: شایسته است از ظرفیت رسانه ملی برای روشن گری در این زمینه استفاده و با تولید برنامه های آموزشی مناسب این‌ آموزش‌ را به مردم‌ بدهیم که در صورت مشاهده چنین تخلفاتی با چه شماره ای تماس گرفته یا برای‌ثبت شکایت به کجا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha