۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85304459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مده آ» با استقبال ۲۵۰۰ تماشگر خداحافظی کرد

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85304459
«مده آ» با استقبال ۲۵۰۰ تماشگر خداحافظی کرد

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده نمایش «مده آ» با اشاره به استقبال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر از این اثر گفت: در حال رایزنی برای اجرای چند نمایش در کشورهای اتریش و ایتالیا هستیم.

داود نامور در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارداشت: تئاتر «مده آ» به نویسندگی امین سعدی و کارگردانی باران شادپوری سوم آذر پس از حدود دو ماه اجرا، با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در عمارت نوفل لوشاتو کار خود را به پایان رساند که ۸۰ درصد ظرفیت سالن در شب‌های اجرای این نمایش تکمیل شده بود.

وی گفت: در مجموع ۲۹ اجرا برای «مده آ» در نظر گرفته شده بود و بیش از ۹۰ درصد مخاطبان رضایت از این نمایش داشتند و «مده آ» از تجربیات بسیار خوب محسوب می‌شود.

نامور افزود: برای نخستین بار با تمام عوامل قرارداد داشتیم و به عنوان تهیه‌کننده تسویه مالی انجام شد که این موضوع در اقتصاد تئاتر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با قدردانی از تماشاگران نمایش «مده آ» اظهارداشت: باید قدردان مخاطبی بود که به آثار نمایشی بها می‌دهد.

این تهیه کننده تئاتر بیان کرد: همچنین در حال رایزنی هستم چند نمایش را در بخش بین الملل به اجرا برسانم و اتریش و ایتالیا از جمله کشورهایی است که برای اجرا درنظر گرفته شده و رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

نامور درباره فعالیت‌های آینده خود اظهارداشت: هم اکنون نمایش «بودن» را در جایگاه تهیه‌کنندگی در دستور کار دارم و نویسندگی، کارگردانی و بازیگری این نمایش را عاطفه تهرانی برعهده دارد که از دی ماه امسال در عمارت نوفل لوشاتو اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha