از کشف هشت کیلو موادمخدر شیشه در ملارد تا کلاهبرداری میلیاردی از کارجویان شهرری

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و غرب استان تهران هشت کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در سرآسیاب ملارد کشف و مجرمان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا،از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران سرهنگ منصور خدایی روز سه شنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر از نوع شیشه در یکی از مناطق شهرستان ملارد، عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و غرب استان تهران در خصوص شناسایی این باند توزیع مواد افیونی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و با هماهنگی قضائی موفق به کشف هشت کیلو و ۵۰۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: با شناسایی محل فعالیت این باند در منطقه سرآسیاب، سه تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، پلیس های مبارزه با مواد مخدر فراجا و غرب استان تهران، پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و موفق به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر شدند.


توقیف محموله لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق در شهرستان قدس

از کشف هشت کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملارد تا کلاهبرداری میلیاردی از کارجویان شهرری 

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: مامورین انتظامی شهرستان قدس در جریان برگزاری ایست و بازرسی در محدوده ۴۵ متری کلهر به یک دستگاه خودروی پیکان وانت حامل کالا مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو می شوند.

سردار کیومرث عزیزیافزود: با توقیف خودروی مشکوک، در بازرسی از آن، یک هزار و ۶۵۰ عدد سیم کابل شارژر کشف و راننده آن دستگیر شد.

این مسئول اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را سه میلیارد ریال برآورد کردند و متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


کلاهبرداری میلیاردی از کارجویان شهرری

از کشف هشت کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملارد تا کلاهبرداری میلیاردی از کارجویان شهرری 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی این فرماندهی و اظهار مال باختگان مبنی بر اینکه خانمی در پوشش موسسه کاریابی و دادن وعده هایی با سود دهی زیاد از مال باختگان مبالغی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال گرفته و پس از مدتی موسسه را تعطیل و متواری شده است.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در یکی از شهرستان های استان البرز شدند.

وی یادآور شد: ماموران پس از انجام هماهنگی های قضائی، با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در پوشش موسسه کاریابی، از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره شناسایی ۱۲ مالباخته گفت: متهم با دستور قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی وشناسایی دیگر مالباختگان ، تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha