نیازمند: رقیب پرسپولیس در آسیا هستیم / در جریان ناراحتی رضاییان از سپاهان نیستم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال برای صعود از گروه‌ها ما هم به نوعی رقیب پرسپولیس هستیم. اما امیدوارم همه تیم‌های ایرانی سربلند باشند.

به گزارش ایرنا، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان ایران بعد از برتری یک بر صفر این تیم مقابل نیروهوایی عراق در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعاً بازی خیلی سختی بود. تیم نیروی هوایی واقعاً تیم خیلی خوبی بود. می‌دانید که بازی قبلی مقابل الاتحاد را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. کار ما خیلی سخت بود. آنها دو یا سه بازیکن کلیدی داشتند که واقعاً کنترل‌شان سخت بود. بچه‌ها واقعاً غیرت کردند و تقریباً ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره و ۱۰ دقیقه آخر ۹ نفره بازی کردیم.

وی افزود: خیلی کار سختی بود، ولی منظم و با سازماندهی خیلی خوب دفاع کردیم. خدا را شکر این همه هواداری که از راه دور آمدند و فکر می‌کنم تعدادشان تا ۱۰ هزار نفر می‌رسید، بعد این همه سختی با خوشحالی به خانه‌شان باز می‌گردند. خدا را شکر. خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. ما همه کار برای شادی دل هواداران انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله که هفته بعد با صعود به مرحله بعد این خوشحالی دوچندان شود.

نیازمند: رقیب پرسپولیس در آسیا هستیم / در جریان ناراحتی رضاییان از سپاهان نیستم

دروازه‌بان سپاهان در مورد اینکه رضائیان گفته از باشگاه دل‌خور است آیا اطلاعی دارد یا نه گفت:‌ از باشگاه سؤال کنید من در جریان نیستم.

نیازمند درباره پرونده انضباطی کسر امتیاز گفت: چندین و چند ماه است که این بحث وجود دارد و اتفاقی افتاد که چند وقت است تمرکز تیم ما بهم ریخته است. هنوزم که هنوز است دنبال این هستیم آنچه که حق‌مان است و برایش زحمت کشیده‌ایم به ما برگردد.

نیازمند درباره مهار شوت‌های خطرناک بازیکنان حریف گفت: طبیعی بود تیم ما عقب نشسته بود و حریف هم فشار می‌آورد. لایه‌های دفاعی ما با توجه به اخراج بازیکنان باز شد و خداراشکر به هر نحوی که بود دروازه‌ را بسته نگه داشتیم.

نیازمند: رقیب پرسپولیس در آسیا هستیم / در جریان ناراحتی رضاییان از سپاهان نیستم

وی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل النصر و پیروزی سپاهان مقابل نیروی هوایی اظهار داشت: نشان دادیم که با استعداد هستیم و تیم‌های ایرانی حرف‌های بزرگی می‌توانند بزنند. البته عربستان نگاه دور برد دارد و هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کند. البته امسال برای صعود از گروه‌ها ما هم به نوعی رقیب پرسپولیس هستیم. اما امیدوارم همه تیم‌های ایرانی سربلند باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha