۷ آذر ۱۴۰۲، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85305098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی جاده ها هشدار داد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین با اشاره به بارندگی های صبحگاهی، گفت: رعایت نکردن قوانین رانندگی هنگام بارندگی و لغزندگی سطح جاده باعث وقوع هفت فقره تصادف در آزادراه قزوین - کرج شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بامداد امروز و با توجه به پیش بینی روزهای گذشته اداره کل هواشناسی استان، شاهد بارش در سطح جاده های استان بودیم که در همین رابطهو ساعاتی پیش در آزادراه قزوین - کرج، حد فاصل لاین شمالی و جنوبی شهر محمدیه هفت فقره تصادف و برخورد حدود ۲۰ دستگاه خودرو باهم را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این تصادفات حادثه جانی به همراه نداشته، تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن فاصله طولی علت بیشتر این تصادفات از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: رانندگی در جاده خیس و لغزنده، به خصوص در نخستین ساعات روز باعث عدم کنترل خودرو از سوی راننده می شود و به همین جهت همیشه به رانندگان توصیه شده تا هنگام رانندگی در هوای بارانی ضمن رعایت سرعت مطمئنه و حرکت در بین خطوط، فاصله طولی را در چنین شرایطی بیش از شرایط عادی مورد توجه جدی خود قرار دهند.

رییس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر و با رفع ترافیک ایجاد شده در محل تصادفات یاد شده آزادراه قزوین - کرج، ترافیک عادی و روان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha