۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85277486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی جاده ها هشدار داد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85277486
پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی جاده ها هشدار داد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده ها با توجه به ادامه بارندگی ها در بیشتر نقاط استان، به رانندگان هشدار داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان مبنی به ادامه بارش های رگباری در برخی از مناطق استان، به رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی قزوین را طی امروز و روزهای بعد را دارند توصیه می شود تا با احتیاط رانندگی کنند.

وی ادامه داد: همواره به رانندگان توصیه شده تا هنگام بارندگی ضمن رعایت دقیق مقررات، رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را در طول مسیر داشته باشند و از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو نیز خودداری کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: با توجه به خیس بودن سطح جاده ها و وزش بادهای لحظه ای شدید که هم اکنون در بیشتر مناطق استان مشاهده می شود، تمامی تیم های گشتی پلیس راه قزوین تا پایان هفته ضمن استقرار در سطح جاده ها، به حالت آماده باش قرار دارند.

رییس پلیس راه قزوین اضافه کرد: از آنجایی که از اوایل بامداد امروز شاهد بارش در برخی از مناطق استان بودیم، چند مورد تصادف خسارتی در سطح جاده های استان به وقوع پیوسته اما خوشبختانه تصادف منجر به فوت تاکنون گزارش نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha