۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85305554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳ درصد تعهد اشتغال کاشان محقق شد

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85305554
۷۳ درصد تعهد اشتغال کاشان  محقق شد

کاشان- ایرنا- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری چهار هزارو ۴۶۲ نفر بوده‌ که تاکنون ۷۳ درصد آن محقق شده‌ است.

حسن اربابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به لحاظ ثبت اشتغال در سامانه رصد، رتبه سوم استان اصفهان را کسب کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: از میزان تعهد اشتغال شهرستان کاشان در سال جاری تاکنون سه هزارو ۲۵۸ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان بیان کرد: فرآیند پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای مرداد امسال آغاز شد و باتوجه به سهمیه ۳۰ هزار میلیون ریالی شهرستان تاکنون ۵۸ درصد این منابع تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت شده است.
اربابی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با توجه به شناور بودن اعتبار مشاغل خانگی در استان اصفهان مبلغ ۵۱ هزار میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی کاشان تا پایان سال جذب شود.
وی اظهار کرد: ایجاد بازارچه‌های دائمی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی هم در دستور کار است که در این زمینه از طرف کمیته امداد، بنیاد برکت، بنیاد علوی و بسیج اعلام آمادگی شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha