کاروان مهر فاطمی و نسیم مهربانی راهی مدارس خراسان جنوبی شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ارسال تجهیزات ورزشی، بهداشتی و کمک آموزشی به مدارس استان در قالب کاروان مهر فاطمی و نسیم مهربانی خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد روز سه‌شنبه در حاشیه ارسال این تجهیزات گفت: سه هزار و ۶۲۱ قلم کالای ورزشی، بهداشتی و کمک آموزشی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در مدارس استان توزیع می‌شود.

وی افزود: ۳۲ نوع کالای ورزشی به مدارس استان ارسال شد که پایه والیبال هیدرولیک، پایه بسکتبال سالنی، تخته حلقه بسکتبال، دستگاه پارلل بارفیکس، انعطاف پذیری، تخته تعادل و کیسه بوکس از جمله آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ارسال میز پینگ پنگ، پایه بدمینتون، فوتبال دستی، دروازه متحرک هندبال، میز شطرنج، دستگاه بدنسازی و دوچرخه بدنسازی به مدارس استان عنوان کرد: تخته و پایه دارت، موانع دو و میدانی، دمبل، دستگاه‌های گام زن چپ و راست، دست و پا، تاتامی، توپ‌های والیبال و فوتسال، تورهای هندبال و والیبال از دیگر کالاهای ورزشی ارسالی به مدارس است.

وی گفت: همچنین ۱۴ هزار قلم کالا شامل لوازم التحریر، البسه، کیف و کفش اهدایی وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح نسیم مهربانی به منظور تحقق عدالت اجتماعی و آموزشی به مدارس استان ارسال شد و ۱۴ هزار دانش آموز محروم از این اقلام برخوردار شدند.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: علاوه بر کالاهای ذکر شده، ۱۲ هزار لیتر صابون مایع نیز بین مدارس استان توزیع شد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha