تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی والیبال دسته اول جوانان در قم مشخص شدند

قم - ایرنا - تیم های صعود کننده به مرحله حذفی یک چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور که در قم در جریان است مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از پنجشنبه گذشته در چهار گروه در قم آغاز شد و شامگاه دوشنبه در پایان رقابت های دور گروهی، ۱۶ تیم راه یافته به مرحله حذفی یک هشتم نهایی مشخص شدند.

بنابراین گزارش، در پایان بازی های مرحله یک هشتم نهایی تیم های دورنالار ارومیه با پیروزی سه بر ۲ مقابل شهرداری فردیس، ملوان تهران با پیروزی سه بر یک مقابل مس سونگون، گل گهر سیرجان با پیروزی سه بر صفر مقابل مس کرمان و سپاهان اصفهان با برد سه بر یک مهرگان نور به جمع هشت تیم برتر پیوستند.

هم چنین در چهار دیدار دیگر برگزار شده از مرحله یک چهارم نهایی، مقاومت کریمه قم سه بر صفر کود گلفام آمل را شکست داد، عقاب نهاجا تهران سه بر صفر طلایی پوشان را برد، شف هوو تهران موفق به پیروزی سه بر صفر مقابل نیروی زمینی تهران شد و رازین پلیمر نیز سه بر صفر افق قم را شکست داد و تیم های پیروز این دیدارها نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی فردا چهارشنبه در قم برگزار می‌شود.

این مسابقات تا یازدهم آذرماه برگزار می شود و ۲۳ تیم لیگ دسته یک والیبال کشور در مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر ۲۰ سال در این رقابت‌ها حضور دارند.

این مسابقات با میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت کریمه قم و با همکاری هیات والیبال و سپاه استان قم در سه سالن ورزشی نخلستان، هلال احمر و پیامبر اعظم قم برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha