مدرس فدراسیون: مربیان فوتبال دانش خود را به‌روز کنند + فیلم

یزد- ایرنا- مدرس فدراسیون فوتبال گفت: مربیان فوتبال برای موفقیت و ارتقای جایگاه خود باید همواره با حضور در دوره‌های مختلف تئوری و عملی دانش خود را به روز کنند.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا خطیب " سه‌شنبه شب در جمع مربیان فوتبال یزد افزود: آموزش و داشتن دانش عمومی و تخصصی در فوتبال مهمترین عامل توسعه علمی و عملی این رشته است که باید لحظه‌ای از آن غفلت نکرد.

وی به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی توسط هیات‌های فوتبال در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مربیان فوتبال باید به صورت مستمر با حضور در دوره‌های مختلف به دانش خود بیفزایند.

مربی سابق تیم‌های ملی فوتبال نونهالان و جوانان کشور بیان کرد: توجه به فوتبال پایه در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری مسابقات همه در رسیدن به اهداف بسیار موثر است.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی برای داوران و مربیان با حضور مدرسان مجرب جزو برنامه‌های مهم این هیات در طول سال است.

" سید حسن حسینی " افزود: از ابتدای امسال تاکنون دوره‌های مختلف در کنار فعالیت‌های فرهنگی و مسابقات در شهرستان برگزار شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در فوتبال یزد در بخش‌های مختلف وجود دارد که با همکاری پیشکسوتان به دنبال تعالی آن و کمک به رشد علمی رشته در شهرستان هستیم.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و همچنین ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشور حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha