رسانه‌های صهیونیست: شهرک‌نشینان "اردک" در میدان تیر نخواهند بود + فیلم

تهران - ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی امروز با اشاره به نگرانی شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی از بازگشت به محل سکونت خود در سایه ترس از حزب الله و خشم آنها از تامین نشدن امنیت خود توسط وزیر جنگ این رژیم گفتند: شهرک نشینان نقش "اردک" را در میدان تیر بازی نخواهند کرد تا توسط حزب الله شکار شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز با اشاره به از بین رفتن صنعت گردشگری این رژیم در شمال فلسطین اشغالی در سایه تهدیدهای حزب الله و تخلیه شهرک های صهیونیست نشین گفتند: هر کسی که امروز با کار گردشگری در شمال (فلسطین اشغالی) زندگی می کند، می داند که "کسب و کار" تمام شده است.

به گفته این رسانه ها، محافل شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی از یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خشمگین هستند.

این رسانه ها افزودند: ساکنان در شمال (فلسطین اشغالی) اردک در میدان تیر حزب الله نخواهند بود.

یکی از شهرک نشینان در همین ارتباط احساس خود را با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در میان گذشت و گفت: قویا احساس می کنیم که مثل اردک در میدان تیر هستیم و به جای اینکه آنها (ساکنان منطقه مرزی جنوب لبنان) از مرز فرار کنند، این ما هستیم که شهرک ها را تخلیه کردیم و خانواده های ما از ما دور هستند. من هم به خاطر کارم مجبور شده ام که اینجا (در شهرک) بمانم چون چاره دیگری ندارم. ما مثل اردک در میدان تیر هستیم.

علیرغم اینکه مرزهای لبنان همزمان با اعلام آتش بس در غزه اوضاع آرامی را تجربه می‌کند، اما «اورلی جربی» رئیس کمیته شهرک صهیونیست نشین «علما» در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی گفته است که زندگی به دلیل بمباران، شلیک موشک و صدای آژیرهای خطر به کابوس تبدیل شده است.

همچنین «موشه داویدویچ» رئیس شهرک‌های صهیونیست نشین در خطوط درگیری نیز در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «معاریو» تاکید کرده است که اگر حزب الله لبنان در شمال بماند، شهرک نشینان صهیونیست به این منطقه باز نخواهند گشت، حتی اگر نظامیان صهیونیستی در داخل شهرک ها باقی بمانند.

از سوی دیگر، «ایریز بیرگمان» یکی از افسران صهیونیست از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اظهارات وی درخصوص مقابله با حزب الله انتقاد کرده و گفته است: این حرفها تو خالی است و مانند کلماتی است که قبلا شنیده‌ایم.

اخیرا زیر ضربات مقاومت لبنان در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه، پنج شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی و نزدیکی مرز لبنان تخلیه و ۷۰ هزار شهرک نشین ساکن آنجا به عمق فلسطین اشغالی فرار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha