تیموری: با الهامی به روزهای خوب‌مان برمی‌گردیم/ به دنبال آسیایی شدن مس هستیم

تهران - ایرنا - بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: همه بازیکنان و کادر فنی تیم در تلاش هستیم که بتوانیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم و به طور قطع با حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی می‌توانیم به روزهای خوبمان برگردیم.

میثم تیموری بازیکن مس رفسنجان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در این دیدار همه شاهد بودند بازی کاملا در دست ما بود که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و روی غافلگیری روی دو صحنه گل خوردیم. الان هم آماده می‌شویم برای بازی بعدی مقابل سپاهان که بتوانیم شکست بازی قبلی را جبران کنیم. کار سختی داریم ولی ما یک تیم کامل و همدل هستیم و امید داریم در بازی آینده بدرخشیم.

وی درباره شرایط مس رفسنجان در لیگ برتر کشورمان، توضیح داد: فوتبال همین است یک روز خوب دارد و یک روز بد؛ در اروپا هم همینطور است. در آن بازی معروف دیدیم که بارسلونا ۶ گل به پاری سن ژرمن زد و شکست بازی رفت را جبران کرد. همه بازیکنان و کادرفنی تیم در تلاش هستیم که بتوانیم شرایط تیم را بهبود ببخشیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. قطعا با حضور ساکت الهامی به عنوان سرمربی می‌توانیم به روزهای خوبمان برگردیم.

بازیکن مس رفسنجان در مورد ۲ دیدار آینده تیم مقابل سپاهان و ملوان، یادآور شد: ما مس رفسنجان هستیم و هر طور نگاه می‌کنیم بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم و می‌توانید ببینید که از اول لیگ چه بازیکنانی به تیم اضافه شدند. شک نکنید همه بازیکنان ما درجه یک هستند و برای موفقیت تیمشان می‌جنگند. متاسفانه از هفته اول هماهنگ نبودیم و این موضوع برای هر تیم طبیعی است. موضوع مهم برای ما گلزنی و نتیجه‌گیری است و این موضوع دغدغه تمام بازیکنان است و شبانه روز برای درست کردن آن کار می‌کنیم.

تیموری: با الهامی به روزهای خوب‌مان برمی‌گردیم/ به دنبال آسیایی شدن مس هستیم

تیموری در خصوص همکاری با ساکت الهامی، خاطرنشان کرد: من با او در تراکتور هم کار کردم. الهامی فوتبال به روز دوست دارد و همه شاهد هستند که ما ۱۱ هفته فوتبال چشم‌نوازی ارائه کردیم و تیمی نیستیم که به دنبال مساوی باشیم. همه بازیکنان در تلاش هستند که در هر بازی برای مس موفقیت به دست بیاید.

وی در مورد برنامه مس رفسنجان در این فصل پیش رو گفت: همه ما دنبال این هستیم که سهمیه آسیایی کسب کنیم. پارسال هم در لیگ پنجم شدیم و امسال می‌خواهیم با ساکت الهامی جزو چهار تیم برتر لیگ باشیم. در دیدار با پرسپولیس و صنعت نفت آبادان همه شاهد بودند و دیدند که بازی در ثانیه‌های آخر بازی به تساوی کشید و این نشان می‌دهد لیگ برتر کشورمان پیشرفت کرده و هیچ تیمی دوست ندارد بازنده بازی باشد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه (۱۸ آذر) ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد؛ مس رفسنجان با ۱۴ امتیاز در رده هشتم لیگ قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha