مربی مس رفسنجان: برابر سپاهان تغییر استراتژی داریم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برابر سپاهان با توجه به خط حمله قوی این تیم، نیاز است که در خط دفاعی خود تغییر استراتژی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت جمعه شب در نشست خبری پیش از مسابقه سپاهان و مس رفسنجان اظهارداشت: نیاز است که با استراتژی مناسب حملات سپاهان را خنثی کنیم و به ضد حملات چشم بدوزیم.

وی با بیان اینکه سپاهان فصل جاری پخته‌ترین سپاهان فصول گذشته است، تصریح کرد: این تیم در همه پست‌ها چند بازیکن با تجربه و با کیفیت دارد برای مثال رضا اسدی آقای گل لیگ در سپاهان حاضر است و با کیفیت بازی می کند.

مربی مس رفسنجان اضافه کرد: بعد از وقفه چند روزه لیگ برتر باز از سر گرفته شده است و دیدار ما با تیم سپاهان جدال مهمی خواهد بود.

صداقت با اشاره به اینکه مصاف با سپاهان جذاب است، گفت: محمدعلی خدابنده لو از تیم ما به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور ندارد، از سوی دیگر ۲ مهره مصدوم داریم که با تلاش کادر پزشکی شاید بتوان از آنان بهره ببریم.

وی به حضور ۶ بازیکن سابق سپاهان در ترکیب مس رفسنجان اشاره و تصریح کرد: به طور قطع جو ورزشگاه نقش جهان سنگین خواهد بود و حضور بازیکنانی که سابقه بازی در نقش جهان دارند می‌تواند برای ما سودمند باشد.

تیم های سپاهان و مس فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha