رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بستری برای شناسایی بی‌واسطه‌ نخبگان این حوزه است

تهران- ایرنا- مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تهران بزرگ در افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت گفت: این رویداد یک بستری برای شناسایی بی‌واسطه‌ نخبگان از بدنه‌ علاقمند به انقلاب اسلامی و از لایه‌های مختلف جامعه است.

به گزارش ایرنا؛ بهزاد مهرکش صبح ۸ آذر ۱۴۰۲ در افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت گفت: امسال تیم های پرانگیزه‌ای ثبت‌نام کردند و ما نیز بنا را بر این گذاشتیم که فضا را کیفی تر کنیم تا فضای نخبگی پررنگ‌تر شود.

مهرکش افزود: در رویداد امسال مجموعاً ۷۴ تیم شرکت کردند، خلاف سال گذشته که ۱۲۴ تیم بودند و تیم‌ها دو تا سه نفره بودند اما امسال تیم‌ها ترکیب شده و به‌صورت پنج تا ۶ نفره جهت تعاون و مشارکت بیشتر شرکت کردند.

وی ادامه داد: عمده شرکت‌کنندگان در حوزه پویانمایی هستند و باقی تیم‌ها در دو حوزه بازی‌های موبایلی و نرم‌افزارهای موبایلی هستند.

مهرکش با اشاره به هدف برگزاری این رویداد افزود: این رویداد یک بستری برای شناسایی بی‌واسطه‌ نخبگان از بدنه‌ علاقمند به انقلاب اسلامی و از لایه‌های مختلف جامعه است و ما نیز این فرصت را مغتنم داشتیم تا خادم بسیجیان باشیم.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امسال رویداد پررنگ‌تر و با محوریت مرکز رشد است و تا سال آینده ارتباطمان با تیم‌های منتخب قطع نمی‌شود تا امکان تشکیل گروه‌های تولیدمحتوا در حوزه استارت‌آپ و فناوری ایجاد شود و زمینه استقرار و تداوم همکاری آنها را با محوریت بسیج ایجاد کنیم.

مهرکش عنوان کرد: امسال در ۱۶ نقطه تهران رویداد منطقه‌ای برگزار شد و تراز رویدادها از نظر شکلی و کیفی یا هم‌تراز یا بالاتر از سایر استانها بود.

وی گفت: عوامل پشت صحنه در شکل‌گیری این رویداد بزرگ شبانه‌روزی به مدت سه ماه در حال فعالیت بودند تا این رویداد به بهترین نحو برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha