ابطال مالیات کارانه اعضای هیات علمی و پزشکان متخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی

تهران - ایرنا - رئیس مرکز بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابطال مالیات کارانه اعضای هیات علمی بالینی و پزشکان متخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی خبر داد.

به گزارش ایرنا از وبدا، سیدجواد طبائیان روز چهارشنبه اعلام کرد: با پیگیری های مشترک اداره کل حقوقی املاک و تنظیم مقررات و مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع ابطال بخشنامه سازمان امور مالیاتی دائر بر تعیین مالیات بر کارانه اعضای هیات علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی در هیات تخصصی مالیاتی مطرح و با تصویب اعضا، حکم ابطال آن ابلاغ شد.

رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد خاطر نشان کرد: این تصمیم باید به تصویب هیات عمومی دیوان عدالت اداری هم برسد.

به گزارش ایرنا و بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت، با توجه به بند (و) تبصره (۱۲) قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، کارانه اعضای هیأت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی مشمول معافیت مالیاتی شده بود اما سازمان مالیاتی در بخشنامه ای نسبت به تعیین مالیات در این زمینه اقدام کرده بود.

تبصره ۱۲ قانون بودجه امسال به بحث حقوق و دستمزد اختصاص دارد که در آن «عیدی و کارانه اعضای هیأت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی تمام وقت جغرافیایی» از دریافت مالیات معاف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha